Skip to main content
Vraag

2 Experia Wifi's werken niet meer na de update, rood lampje

• December 23, 2025
  • 0 reacties
  • 9 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik ben inmiddels 50 jaar klant bij PTT-KPN en alles heeft hier jarenlang probleemloos gewerkt en nu nadat 2 weken geleden er een update is geweest werken de EW versterkers niet meer. Ook contact gehad met KPN en ik krijg ook te horen dat ik ze moet vervangen. Ook moest ik maar van KPN het bedrijf laten komen die de camera's jaren geleden heeft geplaatst omdat die het ook niet meer doen. Ik heb dat bedrijf gebeld en vertelt wat er aan de hand was en die wist gelijk te vertellen dat het aan het wifi probleem lag van de EW versterkers. Hij wilde wel komen maar dat ging me bijna €100 kosten vanwege voorrijkosten en onderzoekskosten. 

Hier werkt het voor geen meter, terug bellen gebeurd ook al niet. Er wordt door KPN blijkbaar met 2 maten gemeten! Andere klanten krijgen dit gratis. 

Update:

Net weer contact gehad met een medewerker van KPN die mij wederom weet te vertellen dat ik gewoon zelf nieuwe Wifi versterkers moet kopen en dat hij niets voor mij kan betekenen.

Het heeft hier jaren probleemloos gewerkt, er komt een update van KPN en de 2 versterkers doen het niet meer en ik moet dan maar nieuwe kopen?

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels om het overzichtelijk te houden