Skip to main content
Vraag

2e Superwifi versterker schakelt zichzelf uit

• March 7, 2025
  • 3 reacties
  • 129 keer bekeken

Na het installeren van een nieuwe modem type 12 en een nieuw glasvezelkastje vertoont het 2e superwifi apparaat een afwijkend patroon. Bij opnieuw opstarten knippert het apparaat een paar maal groen, daarna een vast paars licht en daarna knipperend groen. Eerst snel daarna langzaam en na een poosje gaat het groene lampje uit. Ik heb het idee dat hij wel werkt want bij het 2e apparaat heb ik volle bak internet en het apparaat voelt ook warm aan. Het eerste superwifi apparaat brandt wel constant groen en is bekabeld aan het modem. Het 2e apparaat wat dus kuren geeft is niet bekabeld en werkt dus draadloos. Het probleem is ontstaan na het wisselen van modem en glasvezel kastje. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • March 7, 2025

Beste ​@Jarteg kijk eens in het menu van het bewuste wifipunt hoe daar het led-lampje ingesteld staat:

aan, gedimd of uit, ik vermoed dan het laatste.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 7, 2025

Beste JanD, bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels de KPN thuis app geïnstalleerd en deze vindt maar 1 superwifi. Deze geeft aan dat het lampje op 100% staat en dat klopt want dit betreft het 1e superwifi schoteltje en bij deze (bekabelde) brandt I.d het groene lampje constant groen. Het blijkt dus dat deze het hele huis bestrijkt. Ik denk dat ik het 2e punt dus opnieuw moet aanmelden.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 16, 2025

Goedemiddag ​@Jarteg , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Beste JanD, bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels de KPN thuis app geïnstalleerd en deze vindt maar 1 superwifi. Deze geeft aan dat het lampje op 100% staat en dat klopt want dit betreft het 1e superwifi schoteltje en bij deze (bekabelde) brandt I.d het groene lampje constant groen. Het blijkt dus dat deze het hele huis bestrijkt. Ik denk dat ik het 2e punt dus opnieuw moet aanmelden.

Is het je nog gelukt om dat wifi punt opnieuw aan te melden? Mocht je nog steeds problemen ervaren dan zou ik je aanraden om de Super wifi punten eens een zogenaamde schone installatie te geven. Hoe je dat precies doet, lees je terug in dit artikel op onze Kennisbank.