Skip to main content
Vraag

Als sinds begin 2 netwerken met SuperWifi, hoe pas ik dit aan?

• January 31, 2026
  • 6 reacties
  • 47 keer bekeken

Al sinds dat ik Superwifi heb heb ik 2 netwerken. Ik heb alle stappen al doorlopen en Alles weer opnieuw geïnstalleerd. De superwifi blijft echter een eigen netwerk weergeven. Hoe kan ik dit goed krijgen. 

6 reacties

Cappuccino2
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • February 1, 2026

Misschien kun je uiteenzetten welk type modem en superwifi punten er in gebruik zijn en welke firmware er huidig in gebruik zijn. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 1, 2026

Natuurlijk kan dat:

Kpnbox 12

UI-versie 29-10-2025

FirmwareversieV V 12.C.25.08.16

Superwifi 2.0

• February 1, 2026

Kun je de SuperWiFi's zien in de webinterface van de KPN Box? Kan je daar vinden welke firmware daar op staat?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Dencha81, net als de andere communityleden die hebben gereageerd ben ik ook wel benieuwd naar de firmware die op de Superwifi 2 staat. Zou je die nog kunnen en willen noemen? Dan kan er daarna verder gezocht worden naar een oplossing voor de 2 netwerken. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 3, 2026

Het was even zoeken maar gevonden:

Cappuccino2
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • February 5, 2026

Aan de Firmware zal het niet liggen die lijkt goed samen te werken, je zou kunnen proberen zowel de box 12 modem als de Superwifi2 punt te resetten en daarna de Superwifi2 punt te verbinden met de kpn box 12 (met een netwerk kabel voor ongeveer 30 minuten) nadat de box 12 volledig online is.