Skip to main content
Antwoord

De voeding van mijn SuperWifi punt is kapot

• June 24, 2025
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Bij onze verhuizing is een van de voedingen van de superwifi punten v1 gesneuveld. Ik heb via Amazon een vervangende voeding besteld maar deze past helaas niet 🙄. Kan KPN deze wellicht nog leveren?

Het gaat om de WB-18R12FG voeding.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@EdwinMa. Welkom op de community! Bedankt voor je bericht en jammer om te horen dat één van de voedingen bij de verhuizing defect is geraakt.

Het is mogelijk om een nieuwe te vragen via onze telefonische klantenservice. Via onze digitale assistent kun je gemakkelijk een belafspraak maken. De collega die je aan de lijn krijgt, heeft jouw informatie al paraat en kan je hier snel mee verder helpen! Geef daarbij aan dat het specifiek gaat om de voeding WB-18R12FG voor de SuperWifi, dan kunnen ze direct kijken of dit nog leverbaar is en wat de opties zijn.

Laat je ons weten hoe het is verlopen?

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 25, 2025

Hoi ​@EdwinMa. Welkom op de community! Bedankt voor je bericht en jammer om te horen dat één van de voedingen bij de verhuizing defect is geraakt.

Het is mogelijk om een nieuwe te vragen via onze telefonische klantenservice. Via onze digitale assistent kun je gemakkelijk een belafspraak maken. De collega die je aan de lijn krijgt, heeft jouw informatie al paraat en kan je hier snel mee verder helpen! Geef daarbij aan dat het specifiek gaat om de voeding WB-18R12FG voor de SuperWifi, dan kunnen ze direct kijken of dit nog leverbaar is en wat de opties zijn.

Laat je ons weten hoe het is verlopen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 30, 2025

Hoi Vikash, het is opgelost inmiddels hoor, ik heb een belafspraak gemaakt, ben direct daarna gebeld en heb binnen een dag de adapter in de bus gekregen! Dank!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@EdwinMa Wat fijn om te horen dat alles zo snel en soepel is verlopen! Bedankt voor je terugkoppeling, en natuurlijk graag gedaan.😊