Skip to main content
Beantwoord

Geen verbonden apparaten te zien via de MijnKPN app met mijn Superwifi 2

• September 6, 2025
  • 5 reacties
  • 170 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb twee wifipunten, waarvan eentje bekabeld is aan mijn V10. De laatst nieuwe software is geïnstalleerd, de zwarte wifipunten hebben alle twee een groen lampje, echter volgens de app -nul- verbindingen. Werken ze nu wel of niet? En zoniet, hoe krijg ik ze werkzaam zodat ik mijn apparaten ook op mijn wifipunten zie? (zoals een paar dagen geleden was)

Alvast mijn dank

Grt.

Piet

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Piet 1, welkom op onze community! Dit wil momenteel helaas nog wel eens voorkomen maar deze bug ligt bij de ontwikkelaars.
Houd vooral de product updates pagina in de gaten, daar komt bij iedere update een pagina met informatie bij: Product updates | Internet

5 reacties

• September 6, 2025

Heb je goed WiFi in huis? Zo ja, dan werken ze. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • September 6, 2025

Heb je goed WiFi in huis? Zo ja, dan werken ze. 

Ik heb idd wel het gevoel dat de dekking goed is……..maar toch vreemd dat de apparaten niet zichtbaar zijn op de superwifi’s maar wel op het modem, je zou dan zeggen dat ze aan het modem gekoppeld zijn.

• September 6, 2025

Software van KPN die niet goed werkt is niets vreemds aan. Dat is normaal. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • September 6, 2025

Software van KPN die niet goed werkt is niets vreemds aan. Dat is normaal. 

👍

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 10, 2025

Hoi ​@Piet 1, welkom op onze community! Dit wil momenteel helaas nog wel eens voorkomen maar deze bug ligt bij de ontwikkelaars.
Houd vooral de product updates pagina in de gaten, daar komt bij iedere update een pagina met informatie bij: Product updates | Internet