Skip to main content
Antwoord

Het lampje op mijn SuperWifi gaat spontaan uit, werkt die nog wel?

• September 21, 2025
  • 4 reacties
  • 75 keer bekeken

Super wifi-punt hapert na 4 jaar gebruik. Groene lampje ging ineens vanzelf uit, zonder storing op netwerk zo te zien. Signaal lijkt wat zwakker. Op tweede super wifi-punt is lampje wel aan, maar lijkt signaal nogal zwak.

Beste antwoord door Loek54

Dank ! Ik heb nog even verder gesnuffeld en hem intussen via de KPN-app gechecked: hij stond offline…… Mbt het modem hem opnieuw opgestart en online kunnen zetten. Op dit moment werkt alles. Verlichting ook even op 100% gezet.

4 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • September 21, 2025

Kun je eens kijken welke firmwareversie er op staat?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • September 21, 2025

Dank ! Ik heb nog even verder gesnuffeld en hem intussen via de KPN-app gechecked: hij stond offline…… Mbt het modem hem opnieuw opgestart en online kunnen zetten. Op dit moment werkt alles. Verlichting ook even op 100% gezet.

Leen59
Wijsgeer
  • September 21, 2025

Mooi, maar het blijft interessant om te weten welke firmwareversie je hebt, dat kan je ook in de app zien.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Loek54. Welkom op de community! Fijn dat je zo duidelijk uitlegt wat er aan de hand was en wat je hebt geprobeerd. Goed om te lezen dat je zelf de oplossing al hebt kunnen vinden. Het kan gebeuren dat een SuperWifi punt na enkele jaren even hapert of offline gaat, zeker na intensief gebruik. Het opnieuw opstarten van het modem en het wifi-punt, zoals je hebt gedaan, helpt vaak om het signaal weer stabiel te krijgen.

Heb je in de KPN-app nog dingen gezien die andere gebruikers kunnen helpen? Zo kunnen we samen zorgen dat meer mensen profiteren van jouw ervaring.

Mocht je in de toekomst weer merken dat het signaal zwak wordt of het lampje uitgaat, laat het dan gerust hier weten.