Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik inloggen op de SuperWifi 2 punten, in combinatie met een Box 12?

• May 29, 2025
  • 11 reacties
  • 116 keer bekeken

Ik wil graag zelf checken hoe de instellingen staan per SuperWifi 2 punt, alleen weet niet hoe ik dat kan checken of via welke URL.

Heb een v12 Modem en 3 sw punten.

Gr Ray 

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Raymond-Jacqueline welke firmware heeft jouw modem en de SW#2-punten?

Als dat de nieuwste software is kun je op het beginscherm van de router onderin op een circeltje klikken met daarin een soort driehoekje, dan komt deSW#2 tevoorschijn.

Je kunt binnen de SW#2 alleen wat zien, en weinig tot niets aanpassen, daar de SW#2 alle instellingen overneemt van de router.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 29, 2025

Beste ​@Raymond-Jacqueline welke firmware heeft jouw modem en de SW#2-punten?

Als dat de nieuwste software is kun je op het beginscherm van de router onderin op een circeltje klikken met daarin een soort driehoekje, dan komt deSW#2 tevoorschijn.

Je kunt binnen de SW#2 alleen wat zien, en weinig tot niets aanpassen, daar de SW#2 alle instellingen overneemt van de router.

JoCoLa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • May 29, 2025

@Raymond-Jacqueline  Dit cirkeltje bedoeld JanD 

@JanD 

V12.c.24.16.14

• May 29, 2025

Inloggen op http://192.168.2.254 lukt wel? Je weet hoe dat werkt?

@JoCoLa , dat teken ( uit je cirkel) zie ik nergens. ​@Marlon92 , ja weet hoe dat werkt 👌.

JoCoLa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • May 29, 2025

@Raymond-Jacqueline Als je met een tablet of smartphone in de portretstand inlogt valt dat soms buiten beeld. Probeer even de landscape stand. 

@JoCoLa , bedankt,  gevonden.  Inloggen lukt niet ivm beveiliging. 

• May 29, 2025

@JoCoLa , bedankt,  gevonden.  Inloggen lukt niet ivm beveiliging. 

Inloggen op de SuperWiFi bedoel je? Dat wachtwoord wat je nodig hebt staat achterop de SuperWiFi.

JoCoLa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • May 29, 2025

@Raymond-Jacqueline  nadat je op het aangegeven cirkeltje hebt gedrukt dan druk naderhand op de blauwe tekstbalk 192.168.2.xxx dan zie je vanzelf de smartwifi firmwareversie verschijnen onder de foto van de smartwifi.  

JoCoLa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • May 29, 2025

@Raymond-Jacqueline Het kan toch ook gewoon via de  modem inlog.

Thuisnetnetwerk > verbonden apparaten > klik op een van de 3 getoonde smartwifi’s  op het potloodje > apparaat info

@JoCoLa , Alles is gelukt.