Skip to main content
Vraag

Hoe krijg ik een kortingscode om 2 SuperWifi punten te bestellen?

• November 18, 2025
  • 5 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik wil twee super WIFI 2 punten aanschaffen en heb volgens mij recht op combi korting hoe verkrijg ik een kortingscode hiervoor?

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 18, 2025

Voor wifipunten bestaat geen korting.

Combikorting krijg je bij een combinatie van thuis- en mobiele diensten, niet voor apparatuur ​@snoekbaars12 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • November 18, 2025

Maar heeft u ze echt nodig? Wat is er aan de hand?

• November 18, 2025

Je kunt ze volgens mij via je MijnKPN account bestellen. Dan zijn ze goedkoper dan in de webshop. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 18, 2025

Je kunt ze volgens mij via je MijnKPN account bestellen. Dan zijn ze goedkoper dan in de webshop. 

Of meteen meenemen in de lokale KPNwinkel ​@snoekbaars12 

Niet in de webshop bestellen, dan betaal je de niet-klantenprijs, dus te veel.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 20, 2025

Hi ​@snoekbaars12,

Het is niet mogelijk om SuperWifi 2 punten ergens los te bestellen met korting. Wél kan het zijn dat je vanuit de ‘Wifi Manager’ SuperWifi 2 aangeboden krijgt als oplossing, dan is er wel sprake van een korting. Ik vermoed dat Marlon dit bedoeld, aangezien je de Wifi Manager kunt starten via je MijnKPN account. Ga daarvoor naar Producten → Internet → Wifi verbeteren (bovenaan) en doorloop alle stappen.

Weet overigens dat het tegenwoordig ook mogelijk is om Super Wifi punten te huren, je betaalt dan maandelijks een klein bedrag aan huur en hoeft zo niet in 1 keer een grote investering te doen 😊 Hier lees je er meer over: 

Â