Skip to main content
Antwoord

Hoe krijg ik ook een 2,4 GHz signaal op de Wifi-versterkers

• August 14, 2025
  • 6 reacties
  • 96 keer bekeken

Ik heb de router ingesteld op 2,4 Ghz  en 5 Ghz en dat signaal geeft deze ook, maar de 3 wifi versterkers niet, die blijven op 5 Ghz  ingesteld en kan op die plekken dus geen apparaat op 2,4 inschakelen.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Dat moet met beide modems gewoon werken. Kun je hierover eens met ons bellen? Dan kijken mijn collega's even mee. Je kunt hiervoor online een belafspraak maken

6 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • August 14, 2025

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Luite, kom je er zo n beetje uit? Bij alle modems met de nieuwe software kun je deze instellingen volgen: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 16, 2025

Nee, geen mogelijkheid gevonden om op de draadloze superwifi een 2,4 Ghz signaal te krijgen, deze is alleeen aanwezig op de Superwifi Extender 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Sorry voor mijn late reactie ​@Luite, ik was dit topic uit het oog verloren. Dit hoort dus wel gewoon te kunnen. Waar loop je precies vast? Heb je in de tussentijd nog een oplossing kunnen vinden?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 12, 2025

nee, het lukt me niet, waarschijnlijk dat ligt het aan de xperiabox V10, ik zie bij de specs van V12 dat daar standaard 2,4 weergegeven wordt

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 15, 2025

Dat moet met beide modems gewoon werken. Kun je hierover eens met ons bellen? Dan kijken mijn collega's even mee. Je kunt hiervoor online een belafspraak maken

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 7, 2025

met de levering van de Experia box V12 zijn alle problemen vanzelf opgelost, bedankt voor het meedenken.