Skip to main content
Vraag

Hoeveel Superwifi punten heb je nodig bij een van de nieuwste software voorziene KPN Experia Box V10?

• October 31, 2025
  • 7 reacties
  • 88 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

bij experiabox v10 heb je na de update nieuwste software 2 superwifi2 punten nodig of is een genoeg?

7 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • October 31, 2025

Beste ​@lengerhs wie zegt dat je na de update van de V10 SW#2-punten nodig hebt??? Niemand toch?

Miscchien staat bij jou de V10 wel mooi centraal in huis opgesteld dat je helemaal geen extra wifipunten  nodig hebt.

Via de MijnKPN app of via onderstaande link kun je zelf nagaan of je extra wifipunten nodig hebt en je zou er ook eerst 1 of 2 kunnen huren en kijken of dat werkelijk verbetering geeft.

Succes

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 31, 2025

Beste Jan, ik moest ze wel aanschaffen. In mijn slaapkamer gebruikte ik de draadloze verbindingsset welke bijna elke week uitviel plus had ik daar slechte wifi. Nu met de 2 sw punten zijn de 2 problemen helemaal opgelost. Ik las ergens (weet niet meer waar) dat één super wifi 2 punt genoeg is. Vroeg me af of dat klopte. 

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 31, 2025

​@lengerhs Bedoel je dan of je nog steeds 1 wifipunt bekabeld moet aansluiten op je modem als hoofdpunt? Want dat is inderdaad niet meer nodig. Verder is het compleet afhankelijk van je woning en eventuele stoorbronnen. Als het voor jou met 2 punten perfect is zou ik daar niks aan veranderen. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 31, 2025

Als ik het goed begrijp dan zou ik het bedrade sw punt bij het modem los kunnen maken en ergens anders in mijn flat kunnen plaatsen. 

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 31, 2025

​@lengerhs Yep, als je modem de nieuwste KPN Software heeft ondersteunt het mesh! Lees dit artikel eens goed door voor meer informatie. 

Experia Box V10: van specificaties tot instellingen | KPN Community

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 5, 2025

Hi ​@lengerhs, we zijn nu een aantal dagen verder en ik ben benieuwd of het is gelukt met het aansluiten met de tips van de medegebruikers hier. Waarvoor dank! 

Een toevoeging op de Wifimanager: als je po de link hieronder klik kom je gelijk op een stappenplan met een duidelijke uitleg over hoe je de modem en de SuperWifi punten helemaal opnieuw kunt koppelen. 

Laat je ons nog weten of dit gelukt is? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 5, 2025

Niet gelukt. Dacht al dat ik iets extra moest doen.

Ga na jouw bericht het zeker proberen. 

BedanktÂ