Skip to main content
Beantwoord

iPhone heeft geen constante verbinding met superwifi

• March 28, 2025
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik Heb sinds afgelopen woensdag een superwifi, alles is verbonden. Mijn telefoon echter, de verbinding houd steeds een seconde of 2 aan. Zowel de router (box 12) als de superwifi 30 seconden uit het stroom gehaald gisteravond. tot mijn verbazing een constante verbinding. Toen ik vandaag uit mijn werk thuis kwam was het weer steeds 2 seconden, Hoe los ik dit op???

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@mrclrf1975, welkom op onze community. Wat balen dat dit niet goed werkt. Kun je toelichten hoe alles aangesloten zit? Welke superwifi punten heb je precies? Hoe heb je deze aangesloten zitten op je experiabox? Hoe heb je deze in huis staan ongeveer? Dichtbij elkaar of verder weg?

In ons kennisbankartikel staan nog wat tips om de verbinding te verbeteren:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 31, 2025

Hoi ​@mrclrf1975, welkom op onze community. Wat balen dat dit niet goed werkt. Kun je toelichten hoe alles aangesloten zit? Welke superwifi punten heb je precies? Hoe heb je deze aangesloten zitten op je experiabox? Hoe heb je deze in huis staan ongeveer? Dichtbij elkaar of verder weg?

In ons kennisbankartikel staan nog wat tips om de verbinding te verbeteren:

DennisVanLierop1997
Deelnemer

Hallo, Ik ervaar exact hetzelfde probleem, enig idee hoe dit op te lossen is?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@DennisVanLierop1997, als je er met de stappen uit het genoemde topic niet uit komt, wil je dan een eigen topic aanmaken? Je kunt hiervoor ook altijd even een belafspraak voor maken