Skip to main content
Beantwoord

Is het mogelijk om de Wifi versterker langer dan een half uur uit te zetten

• August 31, 2022
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik begreep van KPN dat de Wifi superpunten in de stroom gelaten moeten worden omdat ze anders gedisconnect worden na een half uur.

Nadat ik had opgehangen bedacht ik me dat er ook een aan/uit knop op zit. Geldt ook hiervoor dat je ze niet uit kan zetten langer dan 30 minuten omdat ze anders de verbinding verliezen? Bijvoorbeeld snachts zou ik de stroom erop kunnen laten maar de versterker wel uit kunnen zetten?

Of moeten ze gewoon te allen tijde in de stroom en altijd aan staan?

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @Anouk.14, welkom hier. 

Ik weet ook niet anders dan dat het gewoon moet kunnen. Ze behouden gewoon de laatste instellingen. 

En is de wifi niet goed, dan kun je die verbeteren met de wifi manager. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 31, 2022

Ik begreep van KPN dat de Wifi superpunten in de stroom gelaten moeten worden omdat ze anders gedisconnect worden na een half uur.

Volgens mij is dit gewoon onzin. Gewoon de stekker eruit trekken. Moet gewoon kunnen volgens mij.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 1, 2022

Hi Nick thanks voor je reactie. Dit deden wij altijd maar de punten werkten nooit naar behoren, dus mijn ervaring is dat de stroom eruit trekken niet werkt voor de versterkers helaas.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 5, 2022

Hoi @Anouk.14, welkom hier. 

Ik weet ook niet anders dan dat het gewoon moet kunnen. Ze behouden gewoon de laatste instellingen. 

En is de wifi niet goed, dan kun je die verbeteren met de wifi manager.Â