Skip to main content
Beantwoord

Kan geen verbinding maken op zolder met de SuperWifi

• August 26, 2025
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Hier hetzelfde probleem…. de hele wifi op zolder (werkkamer) is nu waardeloos terwijl er een wifi punt is op zolder. Krijg het niet voor elkaar….

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@Willem 1965, hoewel de aanleiding minder leuk is 😕Juist op de werkkamer zal je goed internet nodig hebben, dus we denken graag even met je mee! Zou je de volgende vragen willen beantwoorden?

• Welk modem heb je van ons, en op welke software versie draait die?
  • Welk type wifipunt staat er op zolder, en met welke software versie?
  • Heb je nog meer wifipunten en werken die wel goed? Hoe zijn de wifipunten verbonden met het modem?
  • Wat gaat er precies mis? Je geeft aan dat het waardeloos is, maar houdt dat in dat er helemaal geen verbinding is? Of is het wellicht traag, of niet stabiel? Welke kleur heeft het lampje van het wifipunt op zolder, op de momenten dat het mis gaat?

2 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 28, 2025

Welkom op de community ​@Willem 1965, hoewel de aanleiding minder leuk is 😕Juist op de werkkamer zal je goed internet nodig hebben, dus we denken graag even met je mee! Zou je de volgende vragen willen beantwoorden?

• Welk modem heb je van ons, en op welke software versie draait die?
  • Welk type wifipunt staat er op zolder, en met welke software versie?
  • Heb je nog meer wifipunten en werken die wel goed? Hoe zijn de wifipunten verbonden met het modem?
  • Wat gaat er precies mis? Je geeft aan dat het waardeloos is, maar houdt dat in dat er helemaal geen verbinding is? Of is het wellicht traag, of niet stabiel? Welke kleur heeft het lampje van het wifipunt op zolder, op de momenten dat het mis gaat?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 2, 2025

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus hoop ik dat het probleem inmiddels verholpen is en je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!