Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn thuisnetwerk (met Experia wifi punten) uitbreiden met wifi repeaters?

• August 31, 2022
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb in huis de Experia box 12 met twee experia wifi punten. Nu is dat toch niet helemaal voldoende om ook mijn tuin volledig van goede wifi te voorzien.

Is het ook mogelijk om mijn netwerk uit te breiden met wifi repeaters of kan dat niet icm experia wifi?

Zo niet, wat raden jullie mij aan?

Zo ja, welke repeater is een goede?

Alvast vriendelijk bedankt.

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @Beldino, welkom hier.

Uiteraard kan je jouw netwerk uitbreiden met extra wifi punten. Je hebt dan 2 keuzes. Of je breidt ze uit met SuperWifipunten. Die werken namelijk samen met de Experia Wifi's. Je krijgt dan een een netwerk. 

Of je doet de Experia Wifi's de deur uit en dan kun je voor elke set gaan. Er zijn er genoeg. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 4, 2022

Hoi @Beldino, welkom hier.

Uiteraard kan je jouw netwerk uitbreiden met extra wifi punten. Je hebt dan 2 keuzes. Of je breidt ze uit met SuperWifipunten. Die werken namelijk samen met de Experia Wifi's. Je krijgt dan een een netwerk. 

Of je doet de Experia Wifi's de deur uit en dan kun je voor elke set gaan. Er zijn er genoeg.Â