Skip to main content
Antwoord

Mijn SuperWifi1 punten werken niet meer goed samen met mijn Box 12

• September 15, 2025
  • 4 reacties
  • 92 keer bekeken

Ik krijg sinds een week ongeveer de SW1 punten niet meer werkend. Resetten en/of bekabeld aansluiten werkt ook niet, lampjes branden groen, volgens de mobiele app van mijn kpn zijn ze online, volgens de router hebben ze een probleem. Beide zijn dus wel online en te pingen maar er zijn geen apparaten verbonden. In de router staat er ook een foutmelding.

Zijn er meer die hier last van hebben?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Bedankt voor jullie bericht.

De Thuis-app is inmiddels verouderd en wordt niet meer actief ondersteund. Alles verloopt nu via de MijnKPN app. Ik wil jullie adviseren om het koppel proces onieuw te doorlopen.  In dit artikel staat uitgelegd hoe

Mocht het na het volgen van deze stappen nog steeds niet lukken, dan raad ik aan om een terugbelafspraak in te plannen. Een van mijn collega’s helpt jullie dan graag persoonlijk verder om het samen stap voor stap door te nemen.

4 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • September 17, 2025

Hoi ​@Kermit13 . Welkom.

Ik ben even benieuwd naar de firmware op je experiabox. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 17, 2025

Die staat op de laatste afbeelding → V12.C.25.06.06

• Deelnemer
  • September 18, 2025

​@Kermit13 Hier hetzelfde probleem met 1 van de 3 SW1-punten. Mijn Box12 zit ook op V12.C.25.06.06 en de SW1's op: SW1.C.25.07.02.

Ben heel benieuwd wat KPN nu weer voor een mooie procedure heeft om voor de zoveelste keer de problemen met SW1's (tijdelijk) op te lossen... 😕

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 6, 2025

Bedankt voor jullie bericht.

De Thuis-app is inmiddels verouderd en wordt niet meer actief ondersteund. Alles verloopt nu via de MijnKPN app. Ik wil jullie adviseren om het koppel proces onieuw te doorlopen.  In dit artikel staat uitgelegd hoe

Mocht het na het volgen van deze stappen nog steeds niet lukken, dan raad ik aan om een terugbelafspraak in te plannen. Een van mijn collega’s helpt jullie dan graag persoonlijk verder om het samen stap voor stap door te nemen.