Skip to main content
Beantwoord

Mijn wifi valt weg met 2 zwarte SuperWifi punten, lampjes op rood

• July 27, 2026
  • 6 reacties
  • 100 keer bekeken

Ik heb aantal jaar 2 wifi 2.0 versterkers heb de v12 iedere dag valt mijn wifi weg word er beroert van heb alles geprobeerd harde reset update reset wifi punt software update toch elke dag wel keer op rood heb ook wps geprobeert  volgens mij zijn ze naar de knoppe

Beste antwoord door Edje g

Heb donderdag kpn gebelt had alles al gedaan fac reset reset modem ook aan kabel gelegd maar dat was geen permanente oplossing mijn philips hue geeft ook automatisch dktp server of zoiets en mijn bereik was van ip nummer 2.1 tot 2.20 even voorbeeld dus dat geweizigd ik modem toen reset ip bereik geweizigd naar 200 ipv 20 omdat ik meerdere apparaten heb nu al dagen niet weggevallen wifi versterkers niet bedraad topic mag dicht dank u

6 reacties

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • July 27, 2026

Op welke software versie draait je v12 en welke software versie je sw2 punten?

Verder blijft wifi op je v12 wel werken?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 28, 2026

Ik heb even fotos gemaakt van firmware de supereifi punt ligt er beneden meerdere malen per dag uit voorheen altijd goed gewerkt

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Edje g, welkom bij onze community! 😊

Dankjewel voor de foto's! Ik heb nog een paar vraagjes, zodat we een beter beeld krijgen van wat er gebeurt.

• Vallen beide SuperWifi-punten tegelijk uit, of is het steeds hetzelfde punt?
  • Blijft de wifi van de Box 12 zelf wel gewoon werken als de SuperWifi-punten rood worden?
  • Zijn de SuperWifi-punten draadloos verbonden of zijn ze met een netwerkkabel aangesloten?
  • Hoe heb je ze gereset en heb je alle punten en ook de Box 12 gereset?

Dan kijken we graag met je mee!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • August 2, 2026

Heb donderdag kpn gebelt had alles al gedaan fac reset reset modem ook aan kabel gelegd maar dat was geen permanente oplossing mijn philips hue geeft ook automatisch dktp server of zoiets en mijn bereik was van ip nummer 2.1 tot 2.20 even voorbeeld dus dat geweizigd ik modem toen reset ip bereik geweizigd naar 200 ipv 20 omdat ik meerdere apparaten heb nu al dagen niet weggevallen wifi versterkers niet bedraad topic mag dicht dank u

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • August 2, 2026

Persoonlijk snap ik geen snars met wat je nu precies bedoeld, maar mooi dat het is opgelost 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Edje g, fijn om te lezen dat het inmiddels weer goed werkt! 😊 Bedankt dat je ook hebt laten weten wat uiteindelijk heeft geholpen.

Ik zal dit topic voor je sluiten. Mocht je in de toekomst toch weer ergens tegenaan lopen, weet je ons natuurlijk weer te vinden!