Skip to main content
Beantwoord

Na modemupdate wifipunt vervangen en de nieuwe werkt ook niet

• November 9, 2025
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Wat een slecht verhaal, een geforceerde update veroorzaakt mijn prima functionerende netwerk tot falen. Droeve service, mijn wifi punt - (die daarvoor nog uitstekend werkte) moet vervangen. Helaas uit garantie, dus zelf 61e dokken voor een lelijke zwarte vervanger. Terwijl ik nergens om heb gevraagd. Vervolgens stoei ik inmiddels alweer een week met het nieuwe punt, totaal instabiel internet (met een experts 10). Vanmorgen een modem update naar binnen gehaald, werkt het nieuwe wifi punt helemaal niet meer. KPN, als je slechte software updates forceert moet het failproof zijn. Ik zat niet te wachten op jullie app noch op ouderlijk toezicht. Nu dus de frustratie. 

Beste antwoord door Liesdewit

Hi, na een laatste update poging is het wifipunt ge-update. Nu is het werkend. Dank voor uw response.

Groet,

lies

3 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Wat ontzettend zuur dit hele verhaal, en dat het allemaal zo gelopen is ​@Liesdewit. Jammer om dat te lezen, want dat is de bedoeling niet 😥

Hoe staat het er nu voor met je wifi versterker? Ben je intussen verder gekomen, of nog niet? We doen ons best om je zo snel mogelijk een reactie te geven hier in onze Community, hoe snel dat gaat hangt af van hoe druk het is. Vandaar eerst even de check hoe het er nu voor staat.

Als je wilt, denk ik via deze weg graag met je mee. Kan je dan iets meer vertellen over jouw apparatuur thuis: Ik gok dat je een Experia Box V10 hebt? Verder heb je nu een zwarte SuperWifi versterker lees ik, is dat de enige of heb je nog meer versterkers in huis (en zo ja, welke)? Kan je ook vertellen hoe ze met elkaar verbonden zijn, en wat doet het lampje op de versterker(s)? 

Ik weet nog niet genoeg van hoe het er voor staat met je apparatuur, maar toch alvast een tip. Dit artikel kan je helpen om problemen met de wifiverbinding met SuperWifi op te lossen: KPN SuperWifi: rood lampje of continu groen knipperend lampje | KPN Community

En anders, als je dat makkelijker vindt, kan je ook een belafspraak maken voor verdere hulp hierbij. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • November 11, 2025

Hi, na een laatste update poging is het wifipunt ge-update. Nu is het werkend. Dank voor uw response.

Groet,

lies

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Gelukkig, fijn om dat te horen en dankjewel voor de terugkoppeling ​@Liesdewit!