Skip to main content
Antwoord

Na update werkt 5GHz niet meer via de wifiversterker

• November 24, 2025
  • 5 reacties
  • 70 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Na de update werken de versterkers op 5Ghz niet meer: krijg geen verbinding. Zelfs binnen 5 meter van de versterker.
Ik heb een extra Wifi netwerk aangemaakt op 2.4Ghz. En dat werkt zonder problemen!

Beste antwoord door Thomas van KPN

yes, Jouw Experia Box en Superwifi Punten hebben nu de update gehad waardoor zij de KPN Software gebruiken.

Op deze pagina staan een paar filmpjes en handige stappen: Je modem (V10) heeft een software update gehad | KPN als je er meer informatie over wil kun je op onze product updates pagina eigenlijk alles vinden over de updates en op de kennisbank alle uitgebreide handleidingen.

Ik noem hieronder een paar handige:

En de kennisbankartikelen:

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 24, 2025

Beste ​@Jan-Hein de Wit welk merk en type modem gebruik je van KPN met welke firmware en welk type wifipunt gebruik je van KPN en met welke firmware?

De witte ronde, de witte vierkant, de zwarte ronde of de zwarte vierkante en met welke firmware?

Forum|alt.badge.img

Modem V10 C. 25.08.15

Witte ronde versterkers van Arcadyan. Firmware SW1.C.25.14.02

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Jan-Hein de Wit, welkom op onze community! Dit hoort gewoon te werken maar moet je mogelijk opnieuw instellen. Staat wifi ook weer ingeschakeld op je V10? Dat mag na de update weer namelijk. Het eerste superwifi punt moet dan ook iets verder van je experiabox af staan

Forum|alt.badge.img

Hoi ​@Jan-Hein de Wit, welkom op onze community! Dit hoort gewoon te werken maar moet je mogelijk opnieuw instellen. Staat wifi ook weer ingeschakeld op je V10? Dat mag na de update weer namelijk. Het eerste superwifi punt moet dan ook iets verder van je experiabox af staan

En is er een handleiding voor dummy ‘s om alles opnieuw in te stellen? Het is voor mij bijvoorbeeld nieuw dat WiFi nu ingeschakeld moet worden op het modem,,,,

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 28, 2025

yes, Jouw Experia Box en Superwifi Punten hebben nu de update gehad waardoor zij de KPN Software gebruiken.

Op deze pagina staan een paar filmpjes en handige stappen: Je modem (V10) heeft een software update gehad | KPN als je er meer informatie over wil kun je op onze product updates pagina eigenlijk alles vinden over de updates en op de kennisbank alle uitgebreide handleidingen.

Ik noem hieronder een paar handige:

En de kennisbankartikelen:

Â