Skip to main content
Vraag

Onbekabelde SuperWifi 2 niet zichtbaar in topologie overzicht Experia Box V10

• June 17, 2025
  • 1 reactie
  • 68 keer bekeken

SW2 (C25.05.06) draadloos op zolder geeft na een week zichtbaar te zijn geweest een probleem volgens de webinterface V10 (C25.04.05). In de topologie zie ik deze SW2 inderdaad niet meer terug (wel de bekabelde SW2 van beneden). Ook bij de “verbonden apparaten” staat betreffende SW2 zolder niet meer. Bij het DHCP-overzicht staat SW2 zolder echter wèl. En het lijkt dat SW2 gewoon actief is als slave en in het thuisnetwerk zit als ik op SW2 zolder inlog (lampje op SW2 overigens ook gewoon groen). Het lijkt ook dat de apparaten op zolder verbinding maken met deze SW2, maar niet zichtbaar zijn in de topologie + “verbonden apparaten” en wèl in de DHCP-lijst…

Kan het zijn dat de webinterface van master V10 niet correct is voor topologie en “verbonden apparaten”?

NB: Wifinetwerk beheren via de MijnKPN-app is de afgelopen weken (na update V10) nog geen enkele keer gelukt...

1 reactie

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo ​@JanG02 welkom op de KPN Community! Dit is een bekend issue en staat bij ons op de radar. Hou onze product updates in de gaten! Ik zou je willen adviseren om je op de relevante onderwerpen te abonneren. Dan blijf je op de hoogte! Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!