Skip to main content

Regelmatig verbindingsproblemen met de Wifi verbinding

• April 30, 2025
  • 0 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik heb ook 2 ‘TODO’ apparaten in mijn thuisnetwerk van KPN… Omdat ik soms random verbindingsproblemen heb via WiFi heb ik het via de ‘Mijn KPN’ app mijn thuisnetwerk bestudeerd.

In de properties van het mysterieuze TODO punt staat dat het bekabeld verbonden is met de KPN Box 12, heeft een MAC en IP adres en geeft als fabrikant “Arcadyan” op. Mijn 2 SuperWifi punten en 2 Experia Wifi punten zijn allemaal van dat merk. (heb een groot huis). Het is dus niet een ZIGGO modem van de buren...

Als je op de optie ‘opnieuw opstarten’klikt, dan zegt de Mijn KPN app na een paar minuten dat dat niet lukt. Ik kan de wifiversterkers natuurlijk wel fysiek uit en aan zetten...

Ik blijf echter onregelmatig en random WiFi verbindingsproblemen met deze ‘TODO’ punten terwijl de ethernet verbinding uit de KPN Box 12 wel prima werkt. Ik vermoed dus dat 1 of meerdere KPN WiFi versterkers (de TODO's) dit probleem veroorzaken.

De Mijn KPN app heeft ze allemaal correct ingesteld, en dan werkt Wifi goed, maar dan na een tijdje gaat het toch weer mis en kunnen iphone en Ipad niet meer via Wifi naar internet verbinden.

Kun je in hetzelfde netwerk zonder problemen 2 SuperWifi's hebben en ook 2 Experia Wifi punten?

Iemand een suggestie?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.