Skip to main content
Vraag

Rood lampje op SuperWifi na recente update

• December 8, 2025
  • 3 reacties
  • 5 keer bekeken

Ruud Sr.
Helper
Forum|alt.badge.img

Goedemiddag, na de modemupdate die uitgevoerd is door kpn vorige week heb ik geen verbindingg meer met mijn draadloze wifiversterker. Hij staat op de zelfde plaats als voorheen. Op een gegeven moment na reset en pairing brand het lampje eindelijk groen, maar na enige tijd toch weer rood ,dus geen verbinding. Hoe kan ik dit oplossen of is de verbindings afstand tussen de 2 wifiversterkers verkleind.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Ruud Sr., een rood lampje is niet goed inderdaad. Hoe had je die reset precies gedaan, was dat via het modem na daarop ingelogd te zijn, of met een reset knopje op het apparaat zelf?

Hoe ver staan de Wifi punten van het modem? Je hebt het over de afstand maar we weten niet hoe ver dat is bij jou. Je kunt kijken of het een verbetering geeft als je ze dichterbij elkaar zet.

Ruud Sr.
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • December 10, 2025

Ik had ze ook al eerder op 2 mtr. van elkaar gezet maar na enige tijd goede verbinding naar de draadloze versterker (groen lampje) ging het toch weer over naar een rood lampje, dus zelfs op die korte afstand geen signaal naar mijn draadloze versterker. Inmiddels na veel resetten pairen en de versterkers omwisselen doe alles het weer goed. Ook de draadloze wifiversterker in de andere ruimte doet het nu prima (groen lampje). Ik weet nog steeds niet wat de oorzaak was ,nadat dit na de modem update begon, maar ik ben blij dat het voor nu en ik hoop blijvend is opgelost en zo blijft.

Jasper van KPN
Moderator

Dat klinkt in ieder geval bemoedigend ​@Ruud Sr., dat ze het na die stappen weer doen! Ik hoop ook dat ze het blijven doen!

Mocht het toch weer optreden of als je andere vragen hebt, je weet ons te vinden.