Skip to main content
Vraag

Sinds gisteravond geen wifiverbinding meer via de SuperWifi 2

• January 30, 2026
  • 8 reacties
  • 98 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Het lijkt weer hetzelfde liedje als bij de vorige update van mijn SW2. Sinds gisteravond geen verbinding via de wifiversterkers. Wel signaal. Ik ga er vanuit dat het weer aan de update ligt. Vorige update heb ik 2 maanden lang geen goede wifi gehad. Wat te doen? V10 met 2 sw2 versterkers. 1 bedraad aan het modem de ander los. Het is wel heel toevallig nu er weer een update geweest is.

8 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • January 30, 2026

​@DennisHoltdijk94 wellicht kun je hier iets mee 

Forum|alt.badge.img+2

Bedankt voor je antwoord! Maar klopt het dat er gisteren een update is geweest?

• January 30, 2026

Dat weten wij niet. Iedereen krijgt updates op een ander moment. Dus hoe moeten we weten wanneer jij een update gehad hebt?

Forum|alt.badge.img+2

Dat weten wij niet. Iedereen krijgt updates op een ander moment. Dus hoe moeten we weten wanneer jij een update gehad hebt?

Bedankt voor je duidelijke en inhoudelijke antwoord……..

marceltervoert
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Het helpt wellicht als je deelt welke versie je op v10 en sw2 hebt staan nu.

mijn v10 heeft v10.c.25.08.15

mijn sw2 heeft sw2.c.25.05.08

het uitsturen van de sw2 updates gaat vanuit kpn en nog niet massaal.

het random verliezen van sw2 verbinding (rood in de dashboard) is iets wat meer mensen overkomen is de afgelopen maanden en niet altijd gerelateerd aan een update (in ieder geval bij mij).

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • January 30, 2026

Forum|alt.badge.img+2

bedankt allemaal. Na een paar reset werkt alles weer. Ben benieuwd hoelang het nu stabiel blijft. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@DennisHoltdijk94, gelukkig doet alles het bij jou weer. We hebben niet recent een nieuwe update uitgerold voor de apparatuur zoals jij die gebruikt. Het kan soms voor komen dat er toch onverwacht storing optreedt. Gelukkig heeft het resetten de oplossing geboden.Â