Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi 1 in combinatie met Box 12 werken niet meer goed

• March 7, 2025
  • 26 reacties
  • 1217 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

26 reacties

• Topper
  • March 29, 2025

​@Shivka ben benieuwd hoelang dit blijft werken 

Wanneer ik inlog op het V12 modem staat het systeem in de topologie nog steeds zoals boven beschreven. Ik hoop inderdaad dat het permanent is, en dat er van de KPN zijde een officiële handleiding komt zodat meer mensen met het zelfde probleem een duurzame oplossing kunnen vinden voor de apparatuur die ze reeds aangeschaft hebben. Best lastig wanneer je thuiswerkt en je wifi verbinding niet "duurzaam" is en je ongemerkt overgaat op de mobiele 5G netwerk.

Goedemorgen Shivka,

Ik lees dat jij sw1 en sw2 gecombineerd gebruikt. Het probleem bij de anderen is volgens mij alleen met de sw1's. Corrigeer me gerust als ik je verkeerd begrepen heb.

In eerste instantie hield ik na de update van het V12 modem tot mijn verbazing een superwifi 1 punt over waar ik had gedacht het superwifi 2 punt over te houden. Het heeft naar ik vermoed sterk met de software te maken die op de superwifi punten staat, of ze wel of niet samenwerken met het modem. Nu superwifi's 1 software SW1.C.24.13.06 en superwifi 2 SW2.C.24.07.04 heeft schijnen ze dat wel te kunnen.