Skip to main content
Beantwoord

Superwifi 1 punten doen het niet na update. Knipperen groen

• March 11, 2025
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

Goedenavond,

Afgelopen week zou de box12 geupdate worden.

Deze is echter niet gebeurd.

Wat wel gebeurd is dat mijn super wifi 1 punten 4 stuks zijn gaan groen knipperen.

Wat ik vermoed is dat de super wifi 1 punten wel ge-update zijn maar de box 12 niet en dat daar het conflict in zit.

super wifi punten zijn ook niet zichtbaar in de app en na zondag avond kan ik ook niet meer in de webinterface van de box 12 komen.

geeft gateway fout aan.

na 4 dagen van 5 uur ploeteren ben ik wel te  einde raad en heb ik dat jullie voor mijn gezin een oplossing hebben.

2 netwerk kabels opsturen was niet het probleem.

Ik hoor graag van jullie.

Morgen ben ik heel de dag thuis en telefonisch bereikbaar misschien dat we er samen uit kunnen komen.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@R de kort. Allereerst niet fijn dat je aan het werk wordt gezet na zo'n update. Je mag eigenlijk ook verwachten dat je daar niets van merkt en dat alles geruisloos overgaat op een nieuwe versie. We merken helaas toch dat dit bij deze update niet het geval is. Excuses daarvoor. 

Je geeft aan dat je er al 4 dagen mee bezig bent geweest, maar je geeft niet precies aan wat je precies geprobeerd hebt. Dus ik ga je toch adviseren om (weer) eens een schone installatie te doen en exact de stappen te volgen  die beschreven staan. We zien dat dit bij veel mensen de problemen verhelpt. Je kunt daarna ook controleren of je modem en en SuperWifi punten op de nieuwe software zitten. Als je gaat naar 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn kom je op de inlogpagina terecht van je thuisnetwerk. Als je onderstaand scherm ziet, dan zit je modem op de juiste software. Als je vervolgens ook de SuperWifi 1 punten ziet als je op geel omcirkelde knop drukt, dan zijn die ook goed geÌpdatet. 

Als je liever telefonisch contact hebt, dan kun je ons bereiken door middel van een terugbelafspraak te plannen. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. 

Laat maar weten wat hier uitgekomen is en of je nog ondersteuning nodig hebt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 13, 2025

Hoi ​@R de kort. Allereerst niet fijn dat je aan het werk wordt gezet na zo'n update. Je mag eigenlijk ook verwachten dat je daar niets van merkt en dat alles geruisloos overgaat op een nieuwe versie. We merken helaas toch dat dit bij deze update niet het geval is. Excuses daarvoor. 

Je geeft aan dat je er al 4 dagen mee bezig bent geweest, maar je geeft niet precies aan wat je precies geprobeerd hebt. Dus ik ga je toch adviseren om (weer) eens een schone installatie te doen en exact de stappen te volgen  die beschreven staan. We zien dat dit bij veel mensen de problemen verhelpt. Je kunt daarna ook controleren of je modem en en SuperWifi punten op de nieuwe software zitten. Als je gaat naar 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn kom je op de inlogpagina terecht van je thuisnetwerk. Als je onderstaand scherm ziet, dan zit je modem op de juiste software. Als je vervolgens ook de SuperWifi 1 punten ziet als je op geel omcirkelde knop drukt, dan zijn die ook goed geÌpdatet. 

Als je liever telefonisch contact hebt, dan kun je ons bereiken door middel van een terugbelafspraak te plannen. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. 

Laat maar weten wat hier uitgekomen is en of je nog ondersteuning nodig hebt.Â