Skip to main content
Beantwoord

Superwifi 1 valt steeds uit laatste weken met Experia Box V10

• December 20, 2025
  • 27 reacties
  • 261 keer bekeken

Toon eerste bericht

27 reacties

Hoop voor je dat die zwarte het blijft doen. Die nieuwe kpn software op de witte is geen succes. Dat TP link setje wat ik heb gekocht werkt goed.

voorlopig blijft het bij mij doen.. ben natuurlijk een paar dagen weggeweest, dus kijk het nog een paar dagen aan.

anders mag kpn met een oplossing komen; heb niet voor niks de wifi-versterker bij kpn gekocht toendertijd. Dus dat hun update mijn versterkers defect maakt; is niet mijn ding.. ik had geen invloed op de update.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • January 4, 2026

Heel herkenbaarbaar dit probleem, sinds de overgang naar de KPN software op mij. V10 en superwifi 1 punten ervaar ik dagelijks hetzelfde probleem. Vind het super knap van KPN dat ze hun eigen software nog steeds niet onder controle hebben maar het wel doordrukken naar de klanten. Kan gebeuren in een test fase maar als je uitrolt moet het werken. Het zal vast ooit wel weer eens opgelost worden maar KPN ontwikkelaars inschattende gaat dit weer maanden duren en moeten wij klanten het maar voor lief nemen dat je dagelijks je systeem steeds opnieuw moet opstarten om het weer fatsoenlijk werkend te krijgen. Hoe zit het met compensatie KPN? Een wanprestatie mag het zolangzamerhand wel genoemd worden die KPn software waar nu al jaren aan gewerkt word. Had graag de keuze gehad en was dan nooit overgestapt naar de nieuwe , nu verplicht doorgedrukte , KPN software gemaakt. In de “oude” situatie nooit problemen, dat werkte gewoon.