Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi 1 werkt niet meer na update modem V12

• August 17, 2025
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds de update van mijn modem werken mijn 2 super wifi punten niet meer. Ik heb ze beide terug gezet naar de fabrieksinstellingen en van daar uit opnieuw geïnstalleerd. Krijg voor beide uiteindelijk groene lampjes maar zodra ik in de instellingen van het modem ga kijken zegt hij dat er geen connectie is. Ik heb het daarna opnieuw geprobeerd en zoals gelezen ze 30 min bedraad laten zitten aan het modem maar ook dat zonder resultaat. Ik lees dat heel veel mensen het zelfde probleem hebben na het modem update. Ik heb nu op de 1str verdieping en zolder hele slechte wifi terwijl alles voor de update prima werkte. Ik zie graag een oplossing door eventueel een software update voor de wifi punten of anders 2 super wifi punten die wel werken. Het is tenslotte niet mijn fout dat ze niet meer werken. Lees trouwens dat de super wifi punten 2.0 zwart er geen last van heeft.   

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Edwin W, dat is niet het effect wat je na een update wilt hebben natuurlijk! Welke versie van de software staat er nu op jouw Box 12 en op de SuperWifi 1 punten? Is dat beide een van de nieuwe versies (begint voor de Box 12 met V12 en voor de SuperWifi 1 met SW1), of zijn ze niet allemaal op de nieuwe software?

Als ze allemaal een versienummer van de nieuwe software hebben kan je deze stappen proberen voor een schone installatie: 

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 19, 2025

Hoi ​@Edwin W, dat is niet het effect wat je na een update wilt hebben natuurlijk! Welke versie van de software staat er nu op jouw Box 12 en op de SuperWifi 1 punten? Is dat beide een van de nieuwe versies (begint voor de Box 12 met V12 en voor de SuperWifi 1 met SW1), of zijn ze niet allemaal op de nieuwe software?

Als ze allemaal een versienummer van de nieuwe software hebben kan je deze stappen proberen voor een schone installatie: 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 26, 2025

Bedankt Jasper

Alles werkt na een complete reset van modem en super wifi punten. 

Jasper van KPN
Moderator

Goed om te lezen dat het daarmee gelukt is ​@Edwin W 🙂

Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.