Skip to main content
Antwoord

SuperWifi brand groen, in webinterface van de router wordt echter aangegeven dat de installatie niet goed is verlopen

• May 16, 2025
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Lampje op hotspot is groen, geen utp aangesloten en alle stappen doorlopen. Bovenstaand screenshot van de router. 2 van de 5 staan goed maar 3 komen niet goed tevoorschijn. Alle stappen meerdere keren doorlopen. Iemand een tip?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Marijnos, welkom bij onze community. 

Ik denk ook graag mee. Zou ik mogen weten welke modem en SuperWifi's je hebt? Begrijp ik ook goed dat je in totaal 5 SuperWifi's hebt? 

Wat je ook kunt proberen is om een volledig schone installatie te doen van de modem en de SuperWifi's. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 17, 2025

Hi ​@Marijnos, welkom bij onze community. 

Ik denk ook graag mee. Zou ik mogen weten welke modem en SuperWifi's je hebt? Begrijp ik ook goed dat je in totaal 5 SuperWifi's hebt? 

Wat je ook kunt proberen is om een volledig schone installatie te doen van de modem en de SuperWifi's. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 18, 2025

Ik heb de experia box 12 en de laatste zwarte wifi punten. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Ik heb de experia box 12 en de laatste zwarte wifi punten. 

Dankjewel. Dan adviseer ik je alsnog om de SuperWifi's opnieuw te koppelen. Zie hieronder hoe je dit doet. 

Â