Skip to main content

SuperWifi en Experia Wifi soms synced en soms paired

• March 4, 2026
  • 3 reacties
  • 22 keer bekeken

Boob
Topper
Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal! We zijn een paar dagen verder en ik ben even benieuwd hoe het er nu voor staat. Lopen jullie nog tegen problemen aan of werkt het nu naar behoren? 

@Bastha ik zie jou aangeven dat er naast problemen met MijnKPN ook daadwerkelijk problemen met internet zijn? Ik ga er vanuit dat de monteur dit voor je oplost. Als dat niet zo is, kan je het beste even een eigen topic aanmaken. De community denkt graag met je mee!

Beste lezer,

Hier werkt de wifi wel maar met de versterkers zijn nog wel wat dingetjes aan de hand.

(4x Experia wifi en 2 witte super wifi samen met V10)

De super wifi was weer uitgevallen, rood lampje en 1 Experia wifi is helemaal weg en niet zichtbaar.

Soms staat bij status: Synced en soms Paired…wat is het verschil en moet ik hier iets mee doen?

Ik december na de update veel problemen gehad en uren aan de telefoon op het laatst wist die het ook niet meer en alles eraf en opnieuw geïnstalleerd , alle instellen ook weg en 35 apparaten opnieuw installeren , ook wachtwoord weer terug naar fabrieksinstellingen.

Ik hoop dat het beter wordt…

Vriendelijke groet.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Boob . Dank voor je bericht en voor de duidelijke uitleg van je situatie.

Je geeft aan dat je bij de status soms “Synced” en soms “Paired” ziet staan. Om goed met je mee te kunnen kijken ben ik even benieuwd waar je dat precies ziet. Staat die melding nog in de oude Experia Wifi / Thuis app, of zie je dit in de MijnKPN / KPN app omgeving?  Die eerste wordt niet meer ondersteund en het advies is om alles via de MijnKPN omgeving te doen.

Heb je desnoods een screenshot voor mij? 

Boob
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • March 6, 2026

Beste Erwin, 

Dat is te zien in de Mijn KPN App , de thuis app moet je niet meer gebruiken. 

Inmiddels staan er 3 van de 4 Experia versterkers weer op Synced. 1 is nog steeds “weg” daarvan heb ik de beide netwerk kabels eruit gehaald en de stroom er even af gehaald.  
Toen weer aangesloten maar had geen effect. 

De wifi werkt nu wel weer goed. 

Ik ben erg huiverig om de V10 opnieuw op te starten dus laat het maar even zo. 

Groet en alvast fijn weekend. 

Boob
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • March 6, 2026