Skip to main content
Beantwoord

Superwifi maakt niet automatisch weer verbinding na update modem

• February 7, 2025
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Waarom maken mijn zwarte wifi punten niet automatisch opnieuw verbinding als jullie een update op de modem uitvoeren? Word daar een beetje moedeloos van, weer modem resetten wifi punten van boven halen halve kamer verbouwen om bij de modem te komen verlngsnoer en kabels zoeken .Als er eindelijk weer verbinding is weer een paar uur alles opnieuw instellen.

Ja ik heb de punten stroomloos gehad maar dat helpt geen zier ,dit is al de zoveelste keer DOE ER WAT AAN.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Gorbatjov, welkom op onze community. Volgens mij horen je superwifi punten de Box 12 gewoon weer te pakken na een update. Dat gezegd hebbende kan het natuurlijk zijn dat de Box 12 zijn instellingen een keer verliest bij een update. In dat geval zul je ze inderdaad opnieuw in moeten stellen. Ik kan me goed voorstellen dat je daar niet op zat te wachten.

Sorry voor het ongemak!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 10, 2025

Hoi ​@Gorbatjov, welkom op onze community. Volgens mij horen je superwifi punten de Box 12 gewoon weer te pakken na een update. Dat gezegd hebbende kan het natuurlijk zijn dat de Box 12 zijn instellingen een keer verliest bij een update. In dat geval zul je ze inderdaad opnieuw in moeten stellen. Ik kan me goed voorstellen dat je daar niet op zat te wachten.

Sorry voor het ongemak!

• Auteur
  • Slimmerik
  • February 10, 2025

Het is elke keer met een update, had eerst de witte extenders die verloren al verbinding met een herstart, deze zwarten houden wel verbinding na een herstart maar niet na een update