Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi punt heft ineens geen verbinding

• March 28, 2025
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Michael Oldenburg
Nieuwkomer

Na de update van 2 weken terug brand het lampje van het superwifipunt rood. Ik heb gereset, bekabeld een hele nacht laten zitten alle stappen gevolgd. Nu is hij vaak rood soms helemaal geen lampje maar ook soms eventjes groen en is er wel wifi. 

Ik heb zelfs een 2e kpn superwifi punt gekocht om er nog tussen te zetten, 5 dagen groen gebrand en nu weer wisselend rood en groen of niks.

Heeft dit te maken met de update? Wat kan ik nog meer doen?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Michael Oldenburg, welkom op onze community! Dit kan zeker te maken hebben met de update. Welke experiabox heb je? Hoe heb je alles op elkaar aangesloten? Wat zijn de afstanden ongeveer tussen je experiabox en superwifi punten?

Alles over de updates kun je vinden op onze product updates pagina!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 31, 2025

Hoi ​@Michael Oldenburg, welkom op onze community! Dit kan zeker te maken hebben met de update. Welke experiabox heb je? Hoe heb je alles op elkaar aangesloten? Wat zijn de afstanden ongeveer tussen je experiabox en superwifi punten?

Alles over de updates kun je vinden op onze product updates pagina!

Michael Oldenburg
Nieuwkomer

Hoi,

Ik heb de v12. Had altijd 1 superwifipunt in de tuinkamer op een meter of 15 van de modem. Lampje was altijd oranje maar dat was genoeg om beter wifi te hebben en gewoon tv te kunnen kijken.

Nu heb ik een 2e superwifipunt ertussen gezet.

Het gekke is dat hij een paar dagen groen is en dan ineens rood. Dan kan het wifi punt ook zonder iets te doen gaan knipperen en groen worden. 

Ik heb de punten bekabeld een tijd aan de modem aangesloten, reset knoppen ingedrukt en de was knop geprobeerd.

Ook op m'n telefoon heb ik regelmatig wifi zonder internet maar als ik m'n wifi even uit en aan zet heb ik weer goede verbinding.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat is natuurlijk niet de bedoeling, als je inlogt op de webinterface, zie je daar je superwifi punten wél staan? Hoe groot is de afstand tussen de superwifipunten en experiabox nu ongeveer?

Hieronder kun je vinden hoe je inlogt op de webinterface met de nieuwe software: