Skip to main content
Vraag

SuperWifi punt werkt enkel via bekabelde aansluiting en andere SuperWifi punt verbindt niet meer met Experia V10a

• November 25, 2025
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Hallo, ik heb 2 SW1 punten en heb volgende 2 problemen:

1. mijn Experia V10A kan bedraad verbinding maken met het ene (na volledige reset brandt lampje SW groen). Na loskoppelen ethernet met Experia blijft SW rood branden
  2. Experia V10A maakt geen juiste verbinding met SW punt (bedraad), zelfs niet na reset procedure. De SW blijft constant langzaam groen knipperen ongeacht hoe lang ik het SW punt bedraad aan de Experia laat hangen

SW1 firmware: C.25.12.04

Experia V10A firmware C.25.08.04

Hopelijk kan iemand helpen? Dank!

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 26, 2025

Hi ​@Rookieprepaidsim, uiteraard help ik want dit hoort te werken! 

Je hebt in ieder geval de juiste softwareversies. Het lijkt erop dat de update niet helemaal is gelukt, dus laten we dat oplossen. Zou je onderstaande stappen precies zo willen uitvoeren?

1. Is je SuperWifi punt bekabeld aangesloten op je modem? Haal dan de kabel uit het SuperWifi punt
  2. Druk 10-12 seconden op het resetknopje achterop het SuperWifi punt tot hij 5x rood knippert
  3. Het SuperWifi punt start nu opnieuw op en zal groen gaan knipperen. Zet dan het Superwifi punt uit met de aan/uitknop
  4. Sluit je SuperWifi punt (weer) rechtstreeks bekabeld aan op je modem.
  5. Zet hem weer aan en wacht ongeveer 5 minuten. Het lampje van het SuperWifi punt zal achter elkaar verschillende kleuren laten zien, eindigend met stabiel groen.

Laat je me even weten of dit is gelukt? 

Beste Alex,

Dank voor je antwoord. Als ik jou procedure doorloop eindigt het SW1 punt in paars lampje (continue brandend) ipv groen.

Ik heb het SW1 punt daarna nogmaals uitgezet en weer aan: na meer dan 10 minuten wachten eindigt dit in groen knipperend lampje waarbij de SW1 niet in Experia web interface is te zien.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • December 1, 2025

Ik hoopte dat dit zou werken, als jij het goed vindt gaan we alles opnieuw aansluiten. Zou je onderstaande stappen precies willen volgen? 

Â