Skip to main content
Vraag

SuperWifi punten werken weer niet, schieten in Paired modus

• January 1, 2026
  • 14 reacties
  • 172 keer bekeken

Vandaag wederom alle superwifi versterkers uitgevallen. Staan weer in paired mode en gehele configuratie kwijt. Wanneer neemt KPN deze problemen nu eens serieus? Heb deze problemen nu al van zo veel familieleden en kennissen vernomen. Een compensatie voor de vele uren werk zou wel op zijn plaats zijn. Of liever een oplossing....

14 reacties

• Auteur
  • Topper
  • January 2, 2026

Vandaag alle Wifi versterkers weer gereset, opnieuw aangemeld via kabel en verplaatst naar de juiste plaats. Heeft me weer dik 2 uur gekost. Hopelijk krijgt KPN het probleem verholpen voordat het weer optreedt.

• Deelnemer
  • January 2, 2026

heb ik ook constant je word er niet goed van. tijd voor een andere provider denk kpn doet niet veel

JanD
Superuser
  • January 2, 2026

Beste ​@Vic huijgens en ​@mbraak welke KPN wifipunten gebruiken jullie, de vierkante zwarte, de ronde zwarte, de ronde witte of de vierkante witte en met welke firmware?

Welk merk en type modem hebben jullie van KPN in bruikleen en met welke firmware?

• Deelnemer
  • January 4, 2026

Ik de witte ronde met laatste firmware. Daar zit t probleem denk. Voor de upgrade werkte t goed

• Deelnemer
  • January 9, 2026

Lampje blijft nu groen. Als ik m dan een softreset geef doet ie t weer een aantal uur goed en gaat weer in paired modus met groen lampje.

Zou mooi zijn als je via app ieder wifipunt apart softreset kan geven 

• Auteur
  • Topper
  • January 14, 2026

De witte SuperWifi 1 met de laatste firmware. Na de laatste reset is 1 Wifi versterker de verbinding kwijt geweest maar ik heb deze gewoon kunnen herstarten en deze niet opnieuw hoeven aan te melden.

Vooralsnog 🤞🏻 

• Auteur
  • Topper
  • January 19, 2026

Helaas, vandaag wederom een van de wifiversterkers de configuratie kwijt en staat in paired mode in plaats van synced mode.

Bijzonder is dat dit een met een kabel aangesloten SuperWifi 1 is.

Deze had ik eerder niet bekabeld en ik had deze juist bekabeld om dit probleem te omzeilen. Helaas is zelfs het bekabelen niet een oplossing voor dit uitermate vervelende probleem ;(

• Auteur
  • Topper
  • January 19, 2026

Helaas bleek ook de rest van de SuperWifi 1 versterkers niet meer te werken. Stonden nog wel in het overzicht maar allemaal 0 devices connected. herstart van deze devices hielp niet. Heb de “reset thuisnetwerk” functie moeten gebruiken om deze weer aan de ganbg te krijgen.

Weer een uur bezig geweest ;(

• Deelnemer
  • January 24, 2026

hier precies t zelfde. Soms werkt het twee dagen goed en dan ineens valt er 1 uit. dan valt er weer een ander uit(rood lampje) dan werkt alles weer ineens zonder dat er wat veranderd. raar maar waar

• Auteur
  • Topper
  • January 28, 2026

26/01 1 SuperWifi1 moeten herstarten want was niet meer bereikbaar. Reset was niet nodig.

28/01 3 SuperWifi1 punten zijn uitgevallen. Config is weer kwijt. Bijzonder dat het hier zelfs om een bedrade SuperWifi1 gaat.

Ga ze maar weer opnieuw aanmelden 😒

• Auteur
  • Topper
  • February 4, 2026

04/02 Gaan we weer. Weer een bedrade SuperWifi1 de config kwijt.

Hoeveel maanden gaat hier nog duren?

Snap niet waarom KPN haar klanten niet informeerd over dit probleem en aangeeft hoe ze denken dit probleem op te lossen.

Mijn dochters zaten vandaag ook weer zonder het in de gaten te hebben hun 4g bundel te verbruiken.

• Auteur
  • Topper
  • February 6, 2026

En ook de reserve extra SuperWifi1 kan weer gereset worden.

En dag geen SuperWifi's gereset is een dag niet geleefd is het blijkbaar bij KPN...😫

• Auteur
  • Topper
  • February 13, 2026

Raad eens waarom het WiFi in huis momenteel weer om te huilen is?

Alles verbonden aan het WiFi van modem. Zelfs vanaf zolder…
4g Bundel van de kids is weer aangeslagen.

Dank KPN, kan ik vanavond weer alles gaan resetten. 
#eindenoglangnietinzicht 

• Auteur
  • Topper
  • February 15, 2026

En daar gaat weer een Superwifi1 die zijn configuratie kwijt is.