Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi punten willen maar niet goed koppelen

• November 5, 2025
  • 29 reacties
  • 319 keer bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 25, 2025

Heb goed nieuws….vandaag maar een schone installatie gedaan, dus beide extenders gereset en onbekabeld op paarse led modus laten staan toen heb ik mijn v12 modem gereset en toen de extenders één voor één aan de UTP kabel aangesloten, na een tijdje heb ingelogd via de web interface en ik kon mijn ogen niet geloven, geen knipperende rood icoontje meer en eindelijk de probleem melding van mijn 2e extender weg 😎

Beide extenders zijn nu bereikbaar, wel zie ik dat mijn eerste extender nog steeds niet geupdated is, zal dit vanzelf gaan en waarom is hij niet gelijk met de andere extender meegegaan in de update ? 

Ook kloppen de verbindings types van sommige apparaten niet, er staat dat ze bekabeld zijn maar dat zijn ze niet, ze draaien op de wifi maar worden niet zo aangegeven, iemand enig idee waarom?

Leen59
Wijsgeer
  • November 26, 2025

Als je vanuit het modem een herstart thuisnetwerk doet zal de weergave waarschijnlijk weer goed zijn. De weergave van de topologie is nog niet 100%. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 27, 2025

Voor wie nog wakker is een goede nacht,

Mijn 2e extender is inmiddels ook geupdated 😎

De topologie is inderdaad nog niet op 100 % maar het gaat iig bij mij nu eindelijk de goede kant op ! 

Bedankt voor alle hulp so far 💪🏼😉

Leen59
Wijsgeer
  • November 27, 2025

Goed om te lezen!