Skip to main content

SuperWifi's worden rood en apparaten kunnen niet meer verbinden met deze punten

• March 3, 2026
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Voor de  4e keer contact gehad met kpn nadat men niet terugbelde op een eerder bevestigde tijd. Men belde 2 dagen later maar ach wat doet dat ertoe.. morgen opnieuw een afspraak met kpn want schijnbaar  kan deze persoon het 100% oplossen. Ik hoop het echt , helaas zeiden dat zijn voorgangers ook. Men kaart wel aan dat een muur of plafond tussen 2 wifi versterkers een probleem kan  zijn ( nou voor de software update niet hoor) , wat heb je dan überhaupt aan deze apparaten  ?!
Of de buurman heeft wat in zijn wifi aangepast waardoor ik een probleem heb maar dan ligt het niet bij kpn ligt… deze beweringen zijn natuurlijk allemaal kul maar zo makkelijk als je je  probleem niet kunt oplossen. Vertrouwen op dit moment in KPN? 15%

ik houd jullie op de hoogte 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Bastha. Zoals je ziet heb ik een nieuw topic voor je bericht aangemaakt. Dan kunnen we het hier even hebben over jouw Wifi-issues. 

Jammer dat je steeds zelf contact moet zoeken met ons, in plaats van dat je gewoon zoals afgesproken teruggebeld zou worden. Dat is niet netjes. Wel ben ik benieuwd wat er uit het contact gekomen is wat je gisteren hebt gehad met mijn collega die het 100% kon oplossen. Is dat ook gelukt? 

Mocht dat niet gelukt zijn, dan kunnen we hier nog eens verder kijken. Zou je dan eerst kunnen aangeven welk modem je hebt en hoeveel en welke SuperWifi punten je hebt? De witte of zwarte ronde? En zijn er nog punten bedraad aangesloten en welke geven af en toe/vaak een rood lampje? 

Laat het maar weten!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • March 5, 2026

Schijnbaar werken de wifi punten niet goed omdat er deze te gevoelig maar toch staat alles nu goed door deels gebruik te maken van bedraadde aansluiting van de wifi punten.

schijnbaar zijn er vanuit kpn ook 2 nieuwe wifi 2 punten naar mij gestuurd ( waar ik wel blij mee ben hoor) omdat wifi 1 gevoeliger is. Helaas heb ik 3 punten dus mis ik er 1  en ik wil ze niet door elkaar gebruiken om nieuwe problemen te veroorzaken.

de wifi punten en modem lijkt vooralsnog in orde. Hopelijk blijft dit zo. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Mooi dat je twee nieuwe SuperWifi 2 punten toegestuurd hebt gekregen. En het verhaal wat je verteld is zit wel een kern van waarheid in inderdaad. Dus hopelijk blijft het nu goed gaan met de nieuwe punten.

Het kan trouwens geen kwaad om nog een witte SuperWifi punt toe te voegen aan je netwerk. Wel is dan het advies om deze achteraan in de keten aan te sluiten, dus als laatste bedrade of draadloze versterker. Dan zie we dat het vaak wel goed gaat qua onderlinge verbinding. 

Mocht je toch merken dat je Wifi wat instabiel is en Wifi versterkers missen in de MijnKPN app, dan kun je het beste via de webinterface (http://mijnmodem.kpn) een herstart van het thuisnetwerk doen.