Skip to main content
Beantwoord

Twee wifi versterkers gekregen: deze zouden gratis zijn, maar ik moet betalen én het werkt helemaal niet

• March 28, 2024
  • 2 reacties
  • 66 keer bekeken

Beste, een ben ongeveer 2 weken geleden gebeld door kpn naar aanleiding van een opmerking over mijn wifi.  We hebben toen afgesproken dat ik een nieuw modem en 2 wifi versterkers gratis zou krigen. Wifi versterkers gekregen maar moeten betalen.  Geinstalleerd maar werk totaal niet. Resultaat is dat al mijn netwerken thuis weg zijn.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi @Stassen , welkom hier. 

Wifi versterkers gekregen maar moeten betalen. 

Ik denk graag mee. Waar zie je dat je moet betalen, als dat tegen de afspraak is. Op je factuur? 

Geinstalleerd maar werk totaal niet. Resultaat is dat al mijn netwerken thuis weg zijn.

Zou je dit iets meer willen toelichten? Werken alle apparaten via WiFi niet meer? 

Ik hoor graag van je. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 28, 2024

Dan doe je iets niet goed @Stassen. Wat is er aan de hand?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 29, 2024

Hi @Stassen , welkom hier. 

Wifi versterkers gekregen maar moeten betalen. 

Ik denk graag mee. Waar zie je dat je moet betalen, als dat tegen de afspraak is. Op je factuur? 

Geinstalleerd maar werk totaal niet. Resultaat is dat al mijn netwerken thuis weg zijn.

Zou je dit iets meer willen toelichten? Werken alle apparaten via WiFi niet meer? 

Ik hoor graag van je.