Skip to main content
Antwoord

Versterkers worden in webinterface met rode en groene cirkel aangegeven

• May 12, 2025
  • 6 reacties
  • 45 keer bekeken

Wij hebben 6 wifi extenders bij onze glasvezelverbinding met een V14 modem.

De extenders branden allemaal stabiel groen maar in het overzicht op het modem worden er twee weergegeven met een groene cirkel en vier met een rode cirkel.

Verschillende malen die vier gereset en opnieuw verbonden maar dat helpt niet.

Waardoor komt dit en hoe los ik het op?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door joey92

probeer de box14 eens een keer een herstart te geven. dit wil nog wel eens helpen.

nee in principe hoeven de versterkers niet direct aan het modem aangesloten te worden. als ze maar een vaste verbinding hebben met de Box14. dan wel via een switch of via een van de andere versterkers. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Stichting Margriet en welkom bij de KPN Community! 

Maken de apparaten wel verbinding met de wifi versterkers? Ik ben benieuwd of je alleen in het overzicht gekke zaken ziet of dat de versterkers ook niet meedraaien met het wifi netwerk. 

Als de wifi niet goed werkt op de versterkers waar het om gaat, wil je dan ook laten weten welke versterkers je precies hebt? 
Zou je dan ook een screenshot willen sturen van het overzicht in de webinterface (modem overzicht)? Poets hierbij eventuele privégegevens weg. Dan kijk ik mee!

De versterkers branden allemaal stabiel groen. Maar hoe weet ik verbinding heb via een versterker of via het modem zelf?

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • May 14, 2025

​@Stichting Margriet 

heb je toevallig de Box14 een keer een herstart gegeven nadat de Wifi punten gekoppeld waren aan de Box14?

nee.

moeten de versterkers llemaal stuk voor stuk een keer direkt aan het modem aangesloten worden of kun je een nieuwe ook aan een andere versterker verbinden om de instellingen te krijgen?

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • May 14, 2025

probeer de box14 eens een keer een herstart te geven. dit wil nog wel eens helpen.

nee in principe hoeven de versterkers niet direct aan het modem aangesloten te worden. als ze maar een vaste verbinding hebben met de Box14. dan wel via een switch of via een van de andere versterkers. 

herstart heeft gewerkt. Dank!
oldest trick in the book 😉