Skip to main content
Vraag

Wifi traag en Wifipunt springt soms op rood

• November 18, 2025
  • 2 reacties
  • 15 keer bekeken

Sinds de update heb ik op 1 hoog maar ongeveer 35 mbps als ik dan de wifi manager gebruik gaan de modem en wifi punten opnieuw opgestart worden daarna verdubbeld de snelheid naar 80mbps  als dat enige tijd aanstaat springt het wifi punt op rood en start opnieuw op maar dan is de snelheid weer 35 mbps  wat kan ik daar aan doen ?

2 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 20, 2025

Hi ​@snoekbaars12, wat jammer dat je wifi steeds zo traag wordt 😕Ik zie in 1 van je andere topics, dat je graag over wilt naar SuperWifi 2 punten, dus die zal je nu nog niet hebben. Wat voor versterkers heb je nu dan in huis?

Wil je hier nog verder mee aan de slag of laten we dit rusten omdat je toch nieuwe versterkers gaat aanschaffen?  

• Auteur
  • Topper
  • November 20, 2025

Ik heb nu super wifi 1 Ik wil wel overstappen naar wifi 2 maar als ik die aan de experia V10 koppel hou ik gewoon wifi5  de informatie daar over is mij niet helemaal duidelijk ik begrijp helemaal niet waarom ik niet gewoon naar een box 12 kan.  Het hoeft helemaal niet allemaal gratis maar het kan gewoon niet. dus ik ga geen wifi 2 aanschaffen als ik geen gebruik kan maken  van wifi 6