Skip to main content
Beantwoord

WiFi versterker wordt 5 seconden groen en stopt er dan mee

• January 10, 2025
  • 10 reacties
  • 119 keer bekeken

De WiFi versterker 2.0 wordt 5 seconden groen en stopt er dan mee. 10 seconden resetten helpt niet. Wat nu?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Lonnneke. Een utp kabel is een netwerkkabel, waarmee de SuperWifi's verbonden kunnen zijn aan bijvoorbeeld het modem.

In de Kennisbank hebben we artikelen die je kunnen helpen met het opnieuw verbinden van de SuperWifi punten:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

• January 11, 2025

10 seconden is te kort. Je moet het knopje zowat 20 seconden vast houden.

Dat het lampje uit gaat hoeft geen probleem te zijn. Want dat is gewoon een optie. Je kunt het lampje uit zetten in de webinterface. En dat kan ook door de WPS knop kort in te drukken. Dus misschien heeft iemand de WPS knop geraakt. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 11, 2025

Dank je Marlon. Nu  is het stabiel rood.  Nog een tip? Van Dewael is 5 g aangesloten..zou dat er iets mee te maken hebben. Daarna heeft de versterker even zonder stroom gezeten. Modem even uitzetten en opnieuw opstarten. Zou dat helpen?

• January 11, 2025

Zit de versterker bekabeld aangesloten op het modem via een utp kabel? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 11, 2025

Dank voor je snelle reactie.ik heb geen idee wat een tip kabel is. Voordat de stroom onderbroken werd deed het ding het gewoon…

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 14, 2025

Welkom op de community ​@Lonnneke. Een utp kabel is een netwerkkabel, waarmee de SuperWifi's verbonden kunnen zijn aan bijvoorbeeld het modem.

In de Kennisbank hebben we artikelen die je kunnen helpen met het opnieuw verbinden van de SuperWifi punten:

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 14, 2025

Dankjewel Jasper voor je kennis:)

Ja, draadloos dus. Maar vriendelijke buurman heeft me uit de brand geholpen.

Jasper van KPN
Moderator

Goed om te lezen dat het gelukt is ​@Lonnneke, met de behulpzame buurman. Weet je ook wat hij precies gedaan heeft om het op te lossen? De oplossing voor jou kan anderen mogelijk ook helpen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 15, 2025

Geen idee. Was gedoe. Schijnt sowieso een probleem te zijn met de versterker. Helaas heeft een monteur een and geleden in  het kader van 5 G ,m’n modem verplaatst waardoor de afstand sowiesote groot was tot de versterker. Voor nu ben ik ok.pff

Jasper van KPN
Moderator

Als het de afstand was met tussen het modem en de versterker kan dat hierbij inderdaad ook meegespeeld hebben. Wat het precies was weten we nu dan niet, maar het werkt. Laten we er ook niet meer aankomen nu dus.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 16, 2025

Blijft natuurlijk supervervelend dat het modem naar een plek verplaatst is ,aangesloten op 5 g kastje en dat het staat op een onhandige plek die ik niet makkelijk verander. Kpn  deed dingen die ik niet vroeg.  Maar voor nu is het ok.