Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Na het aansluiten van de nieuwe modem V12 (ik had een V10) krijg ik op mijn experia wifi punten (we hebben er 4) niet meer dezelfde snelheid als voorheen. Na verhogen van het abonnement naar 1Gbit/s (het was 200 Mbit/s) kreeg ik met mijn oude modem (V10) een wifi snelheid tussen de 300-400 Mbit/s. Na het aansluiten van de V12 is de snelheid net iets hoger dan 100Mbit/s. Dat is een behoorlijke daling. Met bekabeling haalt hij wel >600 Mbit/s, maar ik heb toch echt wel snelle wifi nodig in huis. Wie kan me vertellen hoe ik het beste gebruik kan maken van deze nieuwe modem? De firmware is nog niet geüpdate en ik heb begrepen dat dit ook niet gaat gebeuren zolang de experia wifi punten verbonden zijn. De wifi van de modem heb ik (tijdelijk) uitgezet omdat anders mijn (bedraden) wifi experia punten helemaal langzame wifi uitzenden.Is het slim om alle 4 de experiapunten los te koppelen en alleen gebruik te maken van de wifi van de modem zelf en de twee nieuwe superwifi2 punten of gaat di
Ik krijg een mail, bij verlenging 2 jaar krijg ik een soundbar. Alleen bij doorklikken kom ik alleen bij kortingsaanbiedingen geen soundbar te bekennen. Hoe kom ik nu bij de aanbieding met die soundbar?Graag advies/tips.
Misschien weet je het nog zo goed van vroeger, of zie je het elk jaar bij je kinderen of kleinkinderen. Met smart aftellen naar vijf december, want dan is het Sinterklaas! Wij halen dat plezier en het Sinterklaasfeest graag naar onze Community, daarom hebben we wat leuks: De Grote Community Sint Puzzel. Doe mee en maak kans op een leuke prijs! De Grote Community Sint PuzzelWe hebben wat leuks voor je: We tellen met deze Sinterklaas puzzel samen af naar 5 december! Of nou ja, bijna 5 december, want je kunt wat leuks winnen, en dat moet er wel op tijd zijn natuurlijk 😁Doe je gezellig mee? Zo werkt hetWe beginnen op 11 november. Elke paar dagen delen wij een raadsel in dit topic. Per antwoord krijg je twee letters. Als je elke keer meedoet, krijg je dus een verzameling aan letters. Daarmee kan je de zin maken (puzzelen) die wij zoeken! De eersten die het juiste antwoord invullen in dit formulier, winnen een leuke prijs!Belangrijk:Deel de oplossing NIET in het topic! Zo kan iedereen lekke
Ik ben van de een op de andere dag telefonisch niet meer bereikbaar omdat mijn telefoon heeft bedacht dat er geen SIM-kaart aanwezig is.Ik heb mijn telefoon al aan en uitgezet maar dit is helaas niet de oplossing.Hoe los ik dit op?
Beste communityleden,Vriendelijke verzoek om advies.Geweldig zijn ze, die SuperWiFi 2 van KPN. Via de Thuis-app kun je echter niets instellen. Ook via MijnKPN kun je de SuperWiFi 2-apparaatjes niet bedienen.Volgens KPN zouden ze de instellingen automatisch moeten overnemen van de router, maar dat gebeurt niet. En ja, ik heb de handleiding en troubleshooting gevolgd. Ik heb dus ingelogd op de eigen WiFi van de SuperWiFi 2-punten (zie achter op het apparaatje) en via de instellingen de WiFi-naam handmatig aangepast. Meerdere keren zelfs. Toch neemt het apparaatje de instellingen niet over. Supervervelend allemaal.Vroeger had ik de Deco van Ziggo - dat werkte geweldig.Heeft iemand advies? (Behalve teruggaan naar Deco/Ziggo?) Alvast bedankt!
Bij het resetten van de modem en het wachtwoord moet ik bij inloggen het standaard wachtwoord invullen. Als ik dit doe kan ik even inloggen, echter wordt ik meteen verzocht om het wachtwoord te wijzigen. Wat ik hier ook invoer, alles is fout ongeacht het wel aan alle voorwaarden voldoet. Op gegeven moment wordt ik uitgelogd van de modem pagina en kan ik met geen één wachtwoord meer inloggen, ook niet het standaard wachtwoord. Graag hulp
Sinds een negatief antwoord op de vraag van een non-kpn provider voor een aansluiting op glasvezel heb ik problemen met het bereik van wifi. Dit is in huis sterk afgenomen. Een online test van KPN geeft advies super wifi's te installeren. Had nooit probleem en met wifi op mijn mobiel in en rondom het huis, maar buiten de range van 6 meter van het V10 modem is het tegenwordig uit en over. Heb vandaag na een on-line test van kpn uiteindelijk maar super-wifi aangeschaft, maar of het de oplossing is?
Al vanaf de start van de aansluiting van ons huis op het kpn netwerk, zo'n 5 jaar geleden, valt de wifi dagelijks rond dezelfde tijd zo'n 12 minuten uit, om 8.23 wintertijd. Wij zijn aangesloten op het koper netwerk en wonen in het buitengebied. We hebben geen draadloze wifiversterkers. Echt alles valt uit, de draadloze wifi verbindingen en de bekabelde verbinding. We hebben er veel last van en moeten e.e.a. steeds rond dat tijdstip plannen. Ik zou erg blij zijn als dit eindelijk kan worden opgelost. Ik heb heel lang gezocht naar een telefoonnummer van klantenservice maar kan alleen hier mijn klacht kwijt
Ik heb om de een à twee dagen geen geluid als ik de tv weer aanzet. Moet ik weer naar probleemoplossing. Geluid op 100% en dan werkt het weer. Ik ben hier een beetje klaar mee. Is er geen andere oplossing? En ja, ik het de laatste versies van de kpn app en de tv is ook up to date. Gisteren ook nog eens een keer heel slecht beeld: geen hd maar erg low res. Valt me erg tegen iedere keer deze problemen...
Ik raak even de weg kwijt met het bedrag van het TV Pluspakket.Op 3 oktober mijn ouders geholpen samen met de KPN meneer aan de deur als nieuwe klant bij KPN glasvezel waarop te zien is dat het TV Pluspakket €6,99 kost. Hier is diezelfde dag telefonisch alles bevestigd met de klantenservice. Zie hieronder:Op 4 november was de overgangsdatum naar KPN en heb alles geïnstalleerd en kreeg die dag gelijk een factuur waar nu in staat dat het TV Pluspakket ineens €9,99 kost, terwijl we akkoord zijn gegaan met de bestelling van een maand geleden. Ik neem aan dat dit leidend is.Zie hieronder:Op de website van KPN staat dat het Pluspakket €9,99 kost en ik heb nog even mijn laatste factuur bekeken en daar staat dat het pluspakket €6,99 kost met een TV+ abonnement.Aanvullend: Ik weet dat het pluspakket gratis is als je mobiel erbij doet, maar dat kan nog even een paar maandjes niet. Wat gaat hier niet goed? Dit is een verschil van €3,- per maand.
Hallo,Geen bbc one en two en geen national geograpick met nieuwe digitenne ontvanger. Ik heb een buitenantenne.