Skip to main content

Wat een geweldig jaar hebben we achter de rug! 2024 stond voor ons in het teken van leren, groeien en beleven. We hebben hoogtepunten gevierd en waardevolle momenten gedeeld, waardoor onze community sterker is geworden. Met trots kijken we terug op alles wat we hebben bereikt. Lees je mee?

Persoonlijke verhalen en bijzondere momenten

We trapten het jaar af met een Dubio van ​@Roy74 en met hartverwarmend persoonlijk nieuws: onze ​@huistijger verwelkomde een nieuwe huisgenoot, Tijger, die inmiddels een geliefde verschijning is in het Huisdieren 2-topic. Dit populaire topic, geopend door terugkeerder ​@Friesian, laat zien hoe onze community meer is dan een plek voor technische vragen. 

Innovaties en verbeteringen

Dit jaar hebben we belangrijke stappen gezet om onze producten en diensten verder te verbeteren, een greep uit onze innovaties en verbeteringen:

Jullie feedback was cruciaal voor het succes van deze verbeteringen. Het heeft ons geholpen om de juiste prioriteiten te stellen en met gerichte oplossingen te komen – bedankt voor jullie waardevolle input!

Product Updates
Onze Product Updates-pagina
 is dé plek voor iedereen die het meeste uit KPN wil halen en altijd op de hoogte wil blijven van de laatste ontwikkelingen. Dankzij jullie waardevolle reacties en bijdragen in de Product Updates kunnen we belangrijke feedback verzamelen en intern doorgeven, wat ons helpt om onze producten en diensten continu te verbeteren.

Glasvezel
We publiceerden ook een aantal informatieve artikelen over verschillende projecten, zoals het vervangen van glasvezelkastjes en Glasvezel aan? Koper uit! 
Dankzij jullie vragen en ervaringen hebben we een speciaal artikel geschreven over onze deur-tot-deur (D2D)-collega’s. Dit artikel biedt meer transparantie en beantwoordt veelgestelde vragen.

Digitale weerbaarheid
Vergeet ook niet de eerste editie van de jaarlijkse "Dag van de Digitale Weerbaarheid". Dit initiatief begon met de campagne "Unlock Digitale Weerbaarheid" en is een samenwerking tussen KPN, ING, de politie en de overheid. Het is een belangrijk thema voor ons én voor jullie, gezien de waardevolle tips en ervaringen die in het topic gedeeld zijn. Jullie reacties hebben bijgedragen aan een bewustwording van hoe we ons kunnen wapenen tegen digitale dreigingen.

Ons mobiele netwerk als beste uit de test
En er was meer goed nieuws: ons mobiele netwerk kwam als beste uit de test van benchmarkorganisatie Umlaut. Tegelijkertijd erkennen we dat cijfers niet alles zeggen. We begrijpen (en lezen!) dat ervaringen soms heel anders zijn. Wanneer jullie tegen problemen aanlopen, doen we er alles aan om snel te helpen, ook al is dat soms een uitdaging. Samen leren we hiervan en boeken we (vroeg of laat) vooruitgang. 

Nieuwe Smart TV app test
Naast deze verbeteringen vroegen we jullie ook om hulp bij het testen van de nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV. Jullie waardevolle feedback blijft ons helpen om het product te verbeteren.

Een veelzijdige en betrokken community

De KPN Community is zo veelzijdig: dat hebben we het afgelopen jaar echt wel weer gezien! We genoten van een sportzomer met het EK in UHD en de Olympische Spelen, jullie genoten van onze Nieuwe reclame: Met Louis naar het EK en scoorden EK hoesjes voor jezelf en Oranje sjaaltje voor je huisdier. Wat hebben we genoten van de foto's! 

Jullie deelden ook foto’s in het topic Een virtueel bezoekje achter de voordeur: hoe kijk jij televisie?, waar we zagen hoe jullie televisie kijken en alles aansluiten – een geweldig kijkje in jullie wereld!
We stonden stil bij Wereld Radio Dag en lazen jullie enthousiaste reacties. Ook zagen we interessante gesprekken ontstaan in topics met praktische hulpvragen, zoals: Welke kleuren draad moet ik aansluiten op mijn wandcontactdoos? of Oplossing voor lelijk glasvezelkastje in woonkamer

We speelden ook wat af samen: 

Daarnaast waren er verschillende boeiende discussies zoals Wat was jullie allereerste mobiele telefoon? Hoe is het bij jullie begonnen? en de zoektocht naar oude isra aansluitblokken

De overstap naar KPN Community

Dit jaar maakten we de overstap van KPN Forum naar KPN Community. Een frisse naam, maar dezelfde betrokkenheid. Een nieuwe naam, maar dezelfde vertrouwde plek waar we verbeteringen, wensen en bugs samen oppakken. Dankzij jullie meldingen en ideeën maken we het platform steeds beter! 

Hoogtepunten: elkaar offline ontmoeten

Misschien wel het mooiste van dit jaar waren de twee offline bijeenkomsten. Het ontmoeten van leden, samen waardevolle ideeën en feedback delen en een kijkje achter de schermen van KPN nemen was voor ons de kers op de spreekwoordelijke taart! 

Vooruitblik op 2025

Het komende jaar belooft opnieuw bijzonder te worden:

Daarnaast blijven we, zoals altijd, werken aan betere service en innovaties! 

Bedankt voor alles!

Dit jaar heeft opnieuw laten zien dat onze community draait om samenwerking. Dankzij jullie enthousiasme, ideeën en kritische feedback maken we stappen vooruit. Jullie zijn de reden dat de KPN Community zo waardevol is! 💚

Namens het hele KPN Community team wil ik jullie enorm bedanken voor jullie tijd, kennis en bijdragen.

We wensen jullie fijne feestdagen en een geweldig 2025 toe. Dat het dagen mogen worden die je doorbrengt zoals jij dat het allerliefst wilt.

We zien jullie graag terug in het nieuwe jaar! 

Fijne feestdagen allemaal!!

Alle betrokkenen bij het ‘forum’ , fijne feestdagen en een voorspoedig en vooral gezond 2025 toegewenst.

@Shyrin van KPN Super leuk stukje, leuk om te lezen. Inderdaad de betrokkenheid is onderling groot te noemen. Voor elkaar klaar staan is het devies!

Ook zijn de ‘fun’ artikelen gezellig met al die 4 voeters met ons. 

Voor u en de uwen een gezellige kerst en veel geluk in 2025 🐾🐾  🎄 🍷 🎂 🍾 🥂✨

Ik wens iedereen die zich inzet op de community of daar gewoon even doorheen wandelt om wat op te zoeken, twee Fantastische Kerstdagen 🎄🕯️en een Goed en Gezond 2025 ✨✨toe!

En van 2025 gaan we weer een mooi community jaar van maken, een community die dan alweer 15 jaar bestaat.

Wat een lap tekst met mooie momenten van de Community. Het is een traditie om terug te kijken naar het afgelopen jaar. Voor mij was het een bewogen jaar met privé een hoop zorgen en zakelijk was het ook niet echt rustig. Rondom de zomervakantie was er even een kleine adempauze en wat was ik blij met de KPN diensten. Waar ik ook was, ik bleef verbonden met mijn dierbaren, zelfs vanuit mijn geliefde zwembad via mijn smartwatch met KPN Multisim. Het gaf me de vrijheid om toch te ontspannen waar ik ook was. Mijn gewonnen KPN handdoek lag regelmatig te pronken op een ligstoel.

Ik heb geen storing ervaren met mijn internet en tv en dat is ook een mooie prestatie. OK, de modem update met KPN software verliep niet goed zodat ik even de verbinding met KPN kwijt was 😅
Maar dat is snel vergeten want het doel is goed.

In de opsomming mis ik nog de prachtige afsluiting van het jaar want iedere dag mogen KPN klanten een luikje openen. ​@Berrie_Kaas en ik hopen nog dat achter 1 van de deurtjes onze koffiebon gaat zitten 😁. Maar ook hier snelt KPN langs de concurrentie.

In het voorjaar hoop ik dat de KPN bollen boven de grond komen. Ik blijf natuurlijk lekker bij KPN en de Community. Maar eerst luisteren we naar de top 2000 want ook dat is een traditie ​@Michel.uit.Arnhem.

Ik wens alle mede KPN klanten, en het Community team, een goede afsluiting van 2024 en een mooi en gezond 2025 toe.

Wat gebeurt er dan een hoop in een jaar! Ik merk wel dat ik wat vaker naar de huiskamer-topics kijk dan de technische, misschien ook omdat ik in Rotterdam mee was.
In mijn omgeving kreeg ik nog weleens te horen waarom ik zo vaak hier op het forum was (ik vertel er weleens over) want “er is bij KPN nooit storing”, dat mag je gerust als compliment beschouwen!

Iedereen alvast de beste wensen natuurlijk en hopelijk gebeuren er weer veel interessante dingen in 2025!

Een kaartje en wat chocolade in de brievenbus, van wie zou dat nou zijn? 
Iedereen fijne feestdagen gewenst en ik zal mijn vriendin blij maken met de chocolade.😁

Wat een leuke terugblik! Als we dan toch even stilstaan bij het afgelopen jaar, kan ik echt zeggen dat ik geniet van deze plek. Het laat je zo anders (positief) naar KPN (en de community) kijken. Ben erg blij, en vooral vereerd, dat ik hier deel vanuit mag maken!

Iedereen hier fijne feestdagen gewenst! 🎅✨ En ontzettend bedankt voor het kaartje en lekkere chocolaatjes, hmmm

@Shyrin van KPN Tegen alle regels in, je hebt een PB…..😎

@Shyrin van KPN Tegen alle regels in, je hebt een PB…..😎

En ik ben er HEEL blij mee! 😄

Lekker bij de koffie! Dank, we gaan ervan genieten! Voor alle lezers en deelnemers alhier: Goede feestdagen en veel gezondheid toegewenst in het komende jaar (en uiteraard ook voor de jaren daarna!!)

Hier ook van harte bedankt voor de heerlijkheid en de leuke kaart. Die heerlijkheid heb ik even verstopt anders was hij al leeg.

Alvast ook hele fijne dagen gewenst voor de moderators en mede community leden en voor het nieuwe jaar geven we zeker weer een hoop feedback voor verbeteringen en oplossingen 🥂😊

Alle community leden en moderators hele fijne feestdagen en een voorspoedig en gezond 2025 gewenst. 🎄🥂👋

Hier ook van harte bedankt voor de heerlijkheid en de leuke kaart. @moderators wel een kleine kanttekening betreft de achternaam die jullie gebruikt hebben bij het verzenden die is van mijn vriendin ( klein verzoekje om dit even te controleren ) ;)

ik wens iedereen hele fijne kerstdagen en alvast  gelukkig en gezond 2025

Excuses ​@Francois, fijn dat het aangekomen is!

@Shyrin van KPN foutje zit in klein hoekje me vriendin kon er om lagen 😉 dus ik vroeg me af welke achternaam van mij in jullie adresboek stond

Bij ons staat het goed geregistreerd, hoor: we hebben dezelfde achternaam als in jouw profiel geregistreerd staan.

@Shyrin van KPN oke top ;) 

Vandaag kwam de postbezorger nog deze persoonlijke groet van de Community brengen. Heel attent en superbedankt natuurlijk!!!

@Shyrin van KPN Ook van mijn kant heel hartelijk dank voor de lekkernijen en een superleuke kaart.

Dit geeft eens te meer aan dat wij als community leden waardevol zijn voor een organisatie als KPN !

Vanaf deze kant gezellige en fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling en veel gezondheid en geluk in 2025 !!

@Shyrin van KPN Ook van mijn kant heel hartelijk dank voor de lekkernijen en een superleuke kaart.

Dit geeft eens te meer aan dat wij als community leden waardevol zijn voor een organisatie als KPN !

Vanaf deze kant gezellige en fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling en veel gezondheid en geluk in 2025 !!

Ik gok dat ​@Shyrin van KPN nu al geniet van een welverdiende kerstverlof en borrel. Mag ik jou namens haar en de rest van het team hier ook fijne wensdagen wensen? 😊

Ik gok dat ​@Shyrin van KPN nu al geniet van een welverdiende kerstverlof en borrel. Mag ik jou namens haar en de rest van het team hier ook fijne wensdagen wensen? 😊

Dat mag! Bericht is ook gericht aan alle moderators.

Zo zeg wat een verrassing. Ontzettend bedankt voor de attentie en voor iedereen fijne feestdagen en tot volgend jaar!! 

Fijn dat je hem binnen hebt ​@RJW59! 😄 Geniet ervan en ook hele fijne feestdagen gewenst! 🎆

Wat een geweldige verrassing lag er bij mij in de brievenbus. Werd er gewoon heel blij van. 🤗

Lieve KPN-moderators, ja, ik zeg het gewoon, superbedankt voor deze persoonlijke benadering. Mooie handgeschreven kaart en feestelijke bonbons. Het maakt mij erg gelukkig. Erg lief! Jullie zijn geweldig. 😘

Geniet volop van de Feestdagen. Pas goed op elkaar. In 2025 veel liefde, voorspoed en bijzondere momenten voor jullie allemaal! 😍😚

Reageer