Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Hi, iemand een idee? Account Ziggo sport free aangemaakt, gisteren PSV gekeken, app afgesloten, vandaag moest ik via een scanmenu of opnieuw inloggen weer inloggen, dus de app onthoud mijn gegevens niet. Greetz
Gaat weer lekker.Ben je even op vakantie, kan je de KPN weer bellen.Modem thuis plat na een update die zo laat is aangekondigd dat ik er niets meer mee kon doenAlarm systeem en home automation plat.Bedankt weer!Voor nu al meer als een uur in de wacht.Dat was officieel nog het enige deel van kpn dat probleemloos werkte. Hoe ga ik dat modem vanaf 900 km afstand resetten?De dame heeft me ook al meer als een uur in de wacht. Is dit "als ik ze maar lang genoeg laat wachten hangen ze vanzelf op"?
My appartment was just connected to KPN fiberglass and I’m switching from other provider to KPN.So I got the package with Experia Box modem BUT I couldnt coonnect it via Ethernet cable as I have only white box on the wall with name: Glasvezelaansluitpunt... That’s it.So it seems that I’m missing some part, right? How I can get it?Without it modem is just useless.So stupid!
Ik wil gebruik maken van de black friday deals. Ik probeer al de hele avond mijn abonnement te verlengen, maar word er steeds uitgegooid. De chatbot snapt mijn vraag niet. Hoe kan ik dan toch gebruik maken van de aanbieding?
Interactieve TV Update december 2024 t/m januari 2025NMC 9.0.205 en HTML 6.205.202 Wat zit er in?Grote update! Maar wel een onder water. Dus waar je als klant zelf niet zoveel van merkt. We gaan over naar een nieuw tv platform. Het technische verhaalAlle tv ontvangers en apps waarmee je tv kijkt maken verbinding met onze servers. Op die servers draaien wij een tv platform. Een groot stuk samenhangende software dat alles regelt rondom het kunnen kijken van tv. We zijn begonnen met het gebruiken van zo'n systeem toen we in 2005 begonnen met interactieve tv. Dit systeem heeft ons heel lang geholpen, maar op een bepaald moment moet je toch eens wat anders. Dus zijn we begonnen met overstappen naar een nieuw systeem.TV+ en de apps maken al volledig gebruik van dat nieuwe platform. Maar de oudere ontvangers nog niet helemaal. In de laatste paar jaar hebben we geleidelijk al veel functies overgeheveld van het oude platform naar het nieuwe. En met deze update ronden we dat af. Daarom wijzigen
Overgestapt van Ziggo naar KPN :-( Dus van bridge mode zonder problemen naar een situatie met nogal wat uitdagingen. Setup:Home 12 box aan NT (1Gb glas), firewall op laag of aangepast met alles uit. Daarachter een Asus AX5400 die voorheen direct aan het modem (bridge mode) van Ziggo hing.Tweede setup (werkt ook): Asus AX5400 direct aan NT zonder home 12 van KPN.Wat werkt wel (in beide situaties):Internet browsen/streamen, TV, VPN opbouwen van buiten naar huis (poort 1194 UDP) Wat werkt niet:Internet verkeer naar buiten zoals https://mail.zxcs.nl/ Ik krijg gewoon geen verbinding met de webmail terwijl deze site via bv 5G of een andere aansluiting direct laadt.Verbinding met m'n mail provider via poorten 995 of 110 (geen verbinding)Doormelden van mijn alarmsysteem naar de Azure cloudomgeving Poorten 443/8883 en 10042 TCP.Verbinden van mijn Dahua NVR aan DMSS cloud. Kortom: het lijkt erop dat uitgaand verkeer tegengehouden wordt. KPN helpdesk verwijst me naar dit forum. Wie heeft een sugg
Goedendag, Ik heb onlangs mijn Zwarte Glasvezelkastje ontvangen maar hoe ik ook probeer, hij past niet, hij schuift niet verder. Het Zwarte dopje is uit de Groene Connector en het Blauwe kapje van het aansluitpunt zit dicht… ik weet verder ook niet wat ik nog kan proberen. Iemand nog tips of moet er een monteur langs komen? Groet, Daniëlle
Kan ik een planet e -mail adres nog overzetten op mijn nieuwe computer? Hij accepteert wel Kpnmail. We hebben een e-mail only abonnement juist om de e-mail van planet, die bij alle instanties bekend is, mee te kunnen nemen.
Zelf mis ik soms de ‘dwaling’ en de quizzen… kan ook niet anders met zoveel sport deze zomer, maar dan wil ik toch deze even droppen… Wat is dit??
Aangezien ik glasvezel heb kijk ik naar 661, 662 enz. Mijn vraag is wat het voordeel is t.o.v. kijken naar 1, 2 enz. Dat vraag ik omdat vanaf het modem (V10A) een UTP kabel loopt naar de KPN ontvanger. Wordt daardoor het eventuele voordeel van glasvezel niet teniet gedaan?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn e-mail adres. Ik wil het niet wijzigen, ik wil weten wat mijn wachtwoord is
Hi there, I signed a contract with KPN 6 weeks ago, transferring two new numbers which one of them was in a contract with YouFone. I have paid the early fee from Youfone in order to switch quickly to KPN. It has been a struggle since then, speaking with KPN services, as currently my transfer date to KPN is on February 2025. I mentioned several times that my contract was finishing with Youfone on the 30th of Nov but KPN customer service keeps saying that they cant do anything until that happens… so now I do not have line either with Youfone or KPN, and can call even KPN custome services! I need urgent help. This is not great to start with KPN, very dissapointed.
Kan iemand mij uitleggen waarom ik wekelijks mijn modem opnieuw moet opstarten om mijn internetsnelheid weer goed te krijgen. Heb 100 mb glasvezel
Er is bij ons een box 12 modem geïnstalleerd door een monteur alleen de beste man heeft de beugel niet achter gelaten voor muur bevestiging. Nu ben ik al weer een paar dagen bezig om zo’n beugel te krijgen . maar tot op heden niks ontvangen maar er word wel iedere keer gezegd hij is verzonden.Hoe kom ik aan een beugel??