Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Kan ik een planet e -mail adres nog overzetten op mijn nieuwe computer? Hij accepteert wel Kpnmail. We hebben een e-mail only abonnement juist om de e-mail van planet, die bij alle instanties bekend is, mee te kunnen nemen.
Zelf mis ik soms de ‘dwaling’ en de quizzen… kan ook niet anders met zoveel sport deze zomer, maar dan wil ik toch deze even droppen… Wat is dit??
Aangezien ik glasvezel heb kijk ik naar 661, 662 enz. Mijn vraag is wat het voordeel is t.o.v. kijken naar 1, 2 enz. Dat vraag ik omdat vanaf het modem (V10A) een UTP kabel loopt naar de KPN ontvanger. Wordt daardoor het eventuele voordeel van glasvezel niet teniet gedaan?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn e-mail adres. Ik wil het niet wijzigen, ik wil weten wat mijn wachtwoord is
Jouw gebruikersnaam is zichtbaar wanneer je een bericht plaatst in onze community.Heb jij je bedacht en heb je liever een andere gebruikersnaam? Geen probleem: één van de moderators kan jouw gebruikersnaam voor je aanpassen. Verzoekjes voor het wijzigen van een gebruikersnaam mag je in dit topic plaatsen. Plaats je direct een suggestie voor een nieuwe naam?Je kunt controleren of een gebruikersnaam nog vrij is, door een @ mention in te geven en te kijken welke gebruikersnamen er dan naar voren komen. Is de door jouw gewenste naam bezet, dan moet je een andere naam kiezen of de naam creatief aanpassen. Mijn naam wijzigen naar Shy kan niet, die naam is al bezetWij streven ernaar om je naam binnen een dag te wijzigen.Let op: Je gebruikersnaam mag geen namen of merken van KPN bevatten.
Hi there, I signed a contract with KPN 6 weeks ago, transfering to new numbers which one of them was was in a contract with YouFone. I have paid the early fee from Youfone in order to switch quickly to KPN. It has been a struggle since then, speaking with KPN services, as currently my transfer date to KPN is on february 2025. I mentioned several times that my contract was finishing with Youfone on the 30th of Nov but KPN customer service keeps saying that they cant do anything until that happen… so now I do not have line either with Youfone or KPN, and can call even KPN custome services! I need urgently help. This is not great to start with KPN, very dissapointed.
KPN TV+ Box: Update november #3 2024TV+ Box launcher versie 1.169.1 Wat zit er in?Per eind november wijzigt de Disney+ abonnementsstructuur naar drie verschillende opties. Meer daarover lees je in ons Kennisbank artikel over Disney+Met deze update kun je, vanaf eind november, die drie opties ook via de tv-ontvanger kiezen. VerderAls je nu, tijdens Terugkijken, de radioknop gebruikt wordt er opgeslagen waar je bent. Zo kun je, als je hetzelfde programma opnieuw start, verder kijken waar je was gebleven. In sommige gevallen kon je een grijs beeld krijgen bij het kijken van een opname. Dit is verholpen. We hebben wat onder water technische verbeteringen aangebracht bij de Verder Kijken tegelrij. Wanneer komt ‘ie?Preselectie: 19 en 21 novemberDit bestaat uit een willekeurige groep klanten. Als alles goed gaat, gaan we door met de verdere uitrol. Uitrol: 26 en 28 novemberHeb je hem na 28 november nog niet, dan kun je de update zelf starten via: Menu > instellingen (wieltje) > Informat
Interactieve TV Update december 2024 t/m januari 2025NMC 9.0.205 en HTML 6.205.202 Wat zit er in?Grote update! Maar wel een onder water. Dus waar je als klant zelf niet zoveel van merkt. We gaan over naar een nieuw tv platform. Het technische verhaalAlle tv ontvangers en apps waarmee je tv kijkt maken verbinding met onze servers. Op die servers draaien wij een tv platform. Een groot stuk samenhangende software dat alles regelt rondom het kunnen kijken van tv. We zijn begonnen met het gebruiken van zo'n systeem toen we in 2005 begonnen met interactieve tv. Dit systeem heeft ons heel lang geholpen, maar op een bepaald moment moet je toch eens wat anders. Dus zijn we begonnen met overstappen naar een nieuw systeem.TV+ en de apps maken al volledig gebruik van dat nieuwe platform. Maar de oudere ontvangers nog niet helemaal. In de laatste paar jaar hebben we geleidelijk al veel functies overgeheveld van het oude platform naar het nieuwe. En met deze update ronden we dat af. Daarom wijzigen
Kan iemand mij uitleggen waarom ik wekelijks mijn modem opnieuw moet opstarten om mijn internetsnelheid weer goed te krijgen. Heb 100 mb glasvezel
Er is bij ons een box 12 modem geïnstalleerd door een monteur alleen de beste man heeft de beugel niet achter gelaten voor muur bevestiging. Nu ben ik al weer een paar dagen bezig om zo’n beugel te krijgen . maar tot op heden niks ontvangen maar er word wel iedere keer gezegd hij is verzonden.Hoe kom ik aan een beugel??