Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Goedemiddag,Ik heb afgelopen zaterdag een AppleTV 4K gekocht en wilde de KPN televisie App er op installeren maar tot mijn grote verbazing is die er nog niet, alle grote providers zoals Ziggo, Odido, naziet etc etc hebben een TV app voor AppleTV 4K behalve KPN. Ik heb gekeken op Internet en zie dat jullie daar mee bezig zien maar dat was een bericht van enkele maanden geleden. Is het al bekend wanneer deze App online is? Ik hoor graag van jullieGroetenLouiz Prinsen
We zijn blij met jou als klant. Daarom hebben we iets leuks voor jou: We verrassen je met KPN Voor Jou iedere dag van december met de Attentkalender! Hierin vind je elke dag een nieuwe verrassing.InhoudKPN Voor Jou in december: de Attentkalender Meer december-leuks: Het Community Kookboek Zender van de maand Zo ben je altijd als eerste op de hoogte Mis niks Meer over KPN Voor JouKPN Voor Jou in december: de Attentkalender We hebben in december iets speciaals voor je. Elke dag een nieuwe verrassing in onze Attentkalender. Van kadootjes tot speciale deals, elke dag staat er iets nieuws klaar. En we helpen je graag om (extra) attent te zijn deze maand. Want vooral in december wil je je dierbaren laten weten wat ze voor je betekenen.Kijk elke dag in de MijnKPN app voor de nieuwe verrassing!Doe je mee en ga jij elke dag kijken wat de nieuwe verrassing is? Laat je ons weten welke je het leukst of mooist vindt? Meer december-leuks: Het Community KookboekEn we hebben nog iets leuks voor je
Ik had graag een nieuwe Box10 ZONDER nieuwe update.Ik heb er alleen maar problemen mee nu.En heeft weinig toegevoegde waarde voor mij,alleen maar erger.En ben al ziek,dat kan ik er niet bij hebben.Anders ga ik weg na 8 jaar.
Hij komt er weer aan, de lijst der lijsten!!De top 2000 op NPO Radio 2! De uitzending van de Top 2000 begint op 24 december om 23.00 uur met een vernieuwde openingsshow.Wederom in handen van Bart Arens, nu vanuit de Stadsschouwburg in Haarlem en daar is ook publiek bij aanwezig.De Openingsshow Top 2000 (AVROTROS) is een eerbetoon aan grote helden uit de muziekgeschiedenis en Bart werkt daarbij samen met een aantal artiesten van eigen bodem, zoals HAEVN, Danny Vera, KANE, Davina Michelle, Paskal Jakobsen en DJ TLM.De show, die een uur duurt, is te zien op vanaf 23.00 uur op NPO 3 en ook te volgen via NPO Radio 2. Aansluitend start om 00.00 uur de uitzending van de lijst.Vanaf de start kun je ook 24 uur per dag kijk via NPO 1 EXTRA, bij KPN op kanaal 81 (Basispakket). Presentatieschema van de NPO Radio 2 Top 2000 van 2024: 00.00 – 02.00 uur Desiree van der Heiden02.00 – 04.00 uur Daniël Lippens 04.00 – 06.00 uur Jasper de Vries06.00 – 08.00 uur Tannaz Hajeby08.00 – 10.00 uur Jan-Willem
Via Chromecast met Google TV regelmatig dit probleem 403-10110 Via Twitter (X) deze link gekregen om me hier te melden. Ik krijg het weg door Chromecast opnieuw op te starten.Maar na mijn mening moet er iets komen in de app dat hij geforceerd af te sluiten is met dat kruisje in de app. Na mijn mening moet het dan opgelost zijn. Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt
Let op. Verkeerde boel.Hoi pap/mam. Ik heb een ander nummer via sms! Niet op reageren. Bij mij vergaten ze een kleinigheidje. Ik heb geen kinderen. Zie screenshot. Afzender express zichtbaar, let op landnummer! +39 ! (Noord-macedonië)
Ik ben weer actief geworden op het forum na lange tijd forum-moeheid 😁.Ik heb mijn aquarium opnieuw opgestart. Maar valt nog niet mee in het begin, bruinalg. Inmiddels een ander filter werkend. Aquarium : Juwel Rio 180.JBL solar natur led. Oase Biomaster thermo pro 350. En CEO, kooikerhondje Billy houdt nog steeds de wacht en laat mij elke dag uit. 😅
Het slechtste internet wat ik ooit heb gehad.betaal 70 euro bijna voor alleen internet en mijn zaad is nog sneller dan dit.2x wifi versterker erbij gekocht en mijn TELEFOON HEEFT NOG MEER MBPS OP 5G.wil je een Mongoolje laten komen betaal je 80 euro voor.ben wel klaar met kpn. Wat een zaad bedrijf, die troep van jullie ligt het nieuwe jaar in het afval. En koop nooit meer iets bij dit zaadbedrijf
Hoe kan ik Disney+ aanpassen naar een andere abo vorm voordat op 24-10 de hogere tarieven ingaan? Op Disney+ zelf wordt je doorgeleid naar KPN.
24 of 25 nov 2024 na kpn update tv meteen problemen met overschakelen tv zenders, nu duurt het 7 seconden voordat ik een andere zender heb.dit was eerst niet .
Ik heb een prepaid nummer bij KPN en ben momenteel in Japan. Ik kan niet meer bellen of gebeld worden. Mijn oproep wordt meteen geannuleerd als ik probeer te bellen.Ik kan nog wel SMSjes versturen of ontvangen. Ook heb ik genoeg beltegoed.Ik heb geprobeerd te switchen naar een ander netwerk in Japan, maar dat werkt niet. Alleen SoftBank werkt.Wat is er aan de hand en hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb een ELO touch monitor 7001LT 70. Kan ik deze koppelen aan mijn afstandsbediening Model: T4HU1826? Ik zie dit merk niet in de lijst staan. Alvast dank voor de reactie
De verhalen op deze site over Volker Wessel en de onwil van onderaannemers om glasvezel correct aan te sluiten beginnen me wel zorgen te baren.Ik heb een oud huis zonder kruipruimte met een meterkast aan de achterkant van mijn huis. De waterleiding komt bij de meterkast uit via een brede mantelbuis vanaf de voorkant van de woning. Dit is eigenlijk de enige nette manier om een glasvezel kabel tot te meterkast te krijgen zonder veel schade aan plafonds en muren. Ik lees dat de mantelbuis 'eigendom’ wordt van het waterbedrijf zodra hier een leiding door ligt (iets met ‘horizontale natrekking’).Wat zijn hier de regels voor en hoe strikt zijn deze? en wat moet ik doen ter voorbereiding?Teake-Jan GalamaDelft
In mijn auto heb ik de browser van vivaldi geïnstalleerd en wil graag tv kijken. KPN.tv opent wel maar ik krijg foutcode 3016 en dat dit komt vanwege een extra beeldscherm. Hoe kan die foutcode worden verholpen ?
Sinds eind juni 2024 (na verhuizing) lukt het de KPN niet de factuur (zoals ook voor de verhuizing) automatisch te incasseren. Het betreft een analoge lijn. Ondanks de vele uren met KPN blijft het incasseren een terugkerend probleem. Uitsluitend het adres is veranderd, geen blokkade bij de bank. Maar steeds lukt het niet en is de telefoon al 2 keer afgesloten. Het betreft iemand die hoog bejaard is. Er zijn al vele formulieren naar collections verzonden met het verzoek het automatisch iincassen te activeren. Ik kan geen contact krijgen met collections. Ik heb in 6 maanden tijd meer dan 30 keer contact gehad met 0800 0402 maar geen enkel resultaat. Ook nu weer een brief dat het bankrekeningnummer niet klopt. Ik ben moedeloos
Youtube onbruikbaar met kpn.Ontzettend traag, na paar filmpjes loopt vast. Kan alleen verder met uit/aan.15 jaar oude Samsung tv doet het prima met applicaties.Ook Netflix ontiegelijk traag en vastlopen.Ziggo lonkt.Met nieuwe versie teletekst slaat ie soms subpagina over. Nog steeds niet mogelijk om zelf door subpagina's te bladeren.Ook dat ie niet onthoudt waar laatste keer, van gewone pagina naar transparant kun je niet terug.Ziggo lonkt. Begin moe te worden van kpn