Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Kan ik het kastje ook via wifi laten communiceren?Nu heb ik het kastje bedraad aangesloten en via HDMI aan de TV aangesloten.
Lampjes van NT kastje Ethernet en Glas blijven knipperen
sinds een paar dagen werken de stingray radio zenders niet meer via de interactieve TV. Ze vallen na een paar seconden even stil. Het is alleen met stingray (andere zenders zijn ok) en het is op al mijn ontvangers, heb de ontvanger al een keer geupdate maar dat maakt niet uit. iemand die dit herkent? Ik heb vorige week wel een modem update gehad
Mijn nieuwe mobiel Samsung Galaxy 15 heeft geen internet meer. Simkaart doet het nog wel in mijn oude telefoon. Wat kan ik nu doen Mijn adres is:Wierdeweg 269931 TD Delfzijl
Ik heb nog steeds de oude software op mijn V12 box, wanneer kan ik de update krijgen (zit op SGEJ1000060E) ?
Ik heb vandaag 2 keer KPN klantenservice gebeld om KPN pay te laten blokkeren. In de ochtend kon De mevrouw aan de lijn mij niet helpen en ik werd doorverbonden. Na minutenlang aan de telefoon heb ik de verbinding gebroken. ‘s avonds belde ik weer en de afdeling die hierover gaat is DICHT. Mevrouw meldde dat de afdeling het drukt heeft overdag. KPN winkel zou mij niet kunnen helpen. De afdeling is dicht of heeft het druk. Wat een waardeloze service van KPN
Ik bestuur een wifi thermostaat met Smartlife. De verbinding met Smartlife is niet stabiel. Als ik de app open, komt de melding ‘offline’, na enige tijd wachten heb ik verbinding om de thermostaat te bedienen. Met de V10 router heb ik dit proberen te verbeteren door 2,4 Ghz en 5Ghz te splitsen. Dit helpt niet. Bij 2,4 Ghz heb ik bovendien last van trage internet verbindingen. Nu wacht ik steeds tot de app verbinding maakt, maar dit is vervelend. Wie weet wat ik kan doen om te zorgen dat de app Smartlife een stabiele verbinding heeft.
Zelf mis ik soms de ‘dwaling’ en de quizzen… kan ook niet anders met zoveel sport deze zomer, maar dan wil ik toch deze even droppen… Wat is dit??
KPN iTV app werkt niet op televisie, wel op telefoon en tablet als ik niet op mijn Kpn netwek zit.Ik wil mijn Android tv graag op de camping gebruiken maar als ik dan inlog, komt de melding dat ik niet op mijn vaste KPN verbinding zit.Telefoon werkt wel alleen mijn Android tv niet.Ik zie dat er meer mensen dezelfde vraag hebbem en dat er iets mogelijk is met een VPN verbinding naar je thuis netwerk. Kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt?
Goedenavond, Ik heb even een vraag over dat ik al vele jaren trouwe kpn klant ben om bij verlenging een notebook samsung te kunnen krijgen zoals nu vermeld is Mij is dat niet verteld bij de verlenging🤔 door de klantenservice van kpn , wel dat ik korting zou krijgen voor 1 jaar bij 2 jarig abbo , mijn eigen abonnement welteverstaan .Waarbij ik fiber internet 1 gigabite erbij kon krijgen voor 0,60 eurocent per maand.Anderen hebben een mailtje gekregen dat ze gratis van 200 mb naar 1 gigabite gaan heb ik gelezen.Klopt dat? Daar het weekend bijna over is😂, en het jammer zou zijn dat wanneer ik er recht op had niet krijg . *Betaal er immers genoeg voor per maand complete plaatje internet, tv, mobiel, telefoon etc.
Ik kan alleen maar Nederland 1, 2 en 3 op mijn PC via KPN Interactieve TV zien sinds vandaag! Hetzelfde probleem als eens eerder gehad en toen was er een storing en werd het na een paar dagen pas verholpen. Nu geen storing zeggen ze, maar ik heb dit probleem nu weer. Ben ik de enige?