Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Misschien weet je het nog zo goed van vroeger, of zie je het elk jaar bij je kinderen of kleinkinderen. Met smart aftellen naar vijf december, want dan is het Sinterklaas! Wij halen dat plezier en het Sinterklaasfeest graag naar onze Community, daarom hebben we wat leuks: De Grote Community Sint Puzzel. Doe mee en maak kans op een leuke prijs! De Grote Community Sint PuzzelWe hebben wat leuks voor je: We tellen met deze Sinterklaas puzzel samen af naar 5 december! Of nou ja, bijna 5 december, want je kunt wat leuks winnen, en dat moet er wel op tijd zijn natuurlijk 😁Doe je gezellig mee? Zo werkt hetWe beginnen op 11 november. Elke paar dagen delen wij een raadsel in dit topic. Per antwoord krijg je twee letters. Als je elke keer meedoet, krijg je dus een verzameling aan letters. Daarmee kan je de zin maken (puzzelen) die wij zoeken! De eersten die het juiste antwoord invullen in dit formulier, winnen een leuke prijs!Belangrijk:Deel de oplossing NIET in het topic! Zo kan iedereen lekke
Hallo. Ik heb een 1000mbps lijn van kpn zowel down als up. Enkel na de update van de experiaV10 box is de upload nog maar 19mbps… Box is gereset, Netwerk adapters pc uptodate. Waar kan het probleem liggen?
The lights are out, away we go! De derde editie van dit forumspelletje. Vorig jaar tijdens de tweede editie was het @Raymondt die de titelstrijd in zijn voordeel wist te beslechten. Mag hij zich na komend seizoen ook de grote kenner noemen of slaagt iemand anders erin de koning van zijn troon te stoten? Prijs voor de kampioenIk kan alvast aankondigen dat de winnaar dit jaar een echt gave prijs kan winnen! Hoe en wat precies, daarover laat ik jullie nog in spanning. Reken er maar op dat je voor de eerste plek echt je best wil doen met jouw voorspellingen. SpeluitlegPuntentelling reguliere racesIn elk raceweekend voorspel je de top 5 in de einduitslag van de GP. Voor elk juist voorspelde coureur op de juiste positie zijn 3 punten te verdienen. Mocht je bij een coureur slechts één positie naast zijn finishplek zitten, krijg je als troost ook nog 1 punt. Puntentelling sprintracesIn een raceweekend waar er ook een sprintrace is gepland, zal elke deelnemer de top 3 voorspellen. Elke juist
Sinds een aantal weken heb ik op mijn TV in de slaapkamer (Philips, geen smart tv) problemen met 2 zenders, ik kan RTL4 (kanaal 4) en HGTV (kanaal 43) niet ontvangen. Hij geeft dan foutcode STB-NMC-400. Alle andere zenders doen het gewoon, alleen bij deze 2 zenders komt het bericht in beeld. Ik kan bijv wel RTL4 via kanaal 664 ontvangen.Ik heb mijn tv kastjes al omgewisseld met elkaar en dan blijft het probleem, dus dan hang ik het kastje van slaapkamer aan de tv in de huiskamer en dan komen de zenders wel door en het kastje van de huiskamer geeft hetzelfde probleem in de slaapkamer, dus het zal niet aan de kastjes liggen denk ik . Ik heb al een nieuwe HDMI kabel (2.1) eraan gehangen maar ook dat heeft niet geholpen. Wordt mijn TV in de slaapkamer te oud? De TV in de huiskamer is wel een smart TV (Samsung)Weet iemand wat hier het probleem kan zijn?
Al langer dan 5 weken heb ik een storing met glasvezel. Ik krijg geen updates, verkeerde mensen om een al bekend probleem nog eens te bekijken en krijg bij klantenservice/storingen geen antwoord op mijn vragen. Klachten indienen helpt ook niet, degene die je dan belt kan geen informatie geven. Kortom wie weet een manier om iemand te spreken die me echt verder kan helpen.
In dit topic horen we graag jouw ideeën, wensen en opmerkingen over de KPN Community! Ons doel is om de community voor iedereen zo gebruiksvriendelijk en waardevol mogelijk te maken. Jouw feedback speelt daarbij een belangrijke rol.Wat kan je hier delen?Bugs en technische problemen: Loop je tegen een probleem aan op de community (bijvoorbeeld fouten in de weergave, gebroken links, of traagheid van de site)? Meld het hier, zodat we ermee aan de slag kunnen. Verbeteringen en suggesties: Heb je een idee om de community te verbeteren? Of zie je mogelijkheden om functies gebruiksvriendelijker te maken? We zijn benieuwd naar je ideeën! Wensen: Mis je een specifieke functie of optie? Laat het ons weten, zodat we kunnen kijken of we dit in de toekomst kunnen realiseren.Hoe werkt het?Beschrijf je feedback zo duidelijk mogelijk. Als je een bug meldt, geef dan aan wanneer het probleem zich voordoet en welke stappen je hebt doorlopen. Check de tabel of je feedback al is genoemd. Bedankt dat je de
Hoi, Wij hebben sinds een paar maanden een gratis upgrade gehad naar Gigabit internet. Daarvoor is een monteur langs gekomen om ons GPON glasvezelkastje te vervangen voor een XGS-PON glasvezelkastje, deze loopt dan weer naar een XperiaBox V10 waarna het via een CAT 6 naar een KPN Acces Point met ingebouwde switch die ook Gbit is waarna het verder loopt met een CAT 6 naar een 2,5Gbit full duplex LAN port de pc in gaat. Je zou dus zeggen dat up en down ongeveer even hoge snelheden zouden moeten halen. Nou halen we download rond de 930 maar upload halen we slechts 504. Dit blijft ook steken op 504 waarbij de download nog een beetje schommelt rond de 930, het lijkt er bijna op alsof er een verkeerd afgestelde cap zit op de upload bij KPN. De XGS-PON is al 5 minuten uit geweest en de V10 is ook al een keer 5 minuten uit en gerest naar de fabrieksinstellingen. Dit heeft helaas geen resultaat geleverd. Is er toevallig iemand die nog een oplossing weet? Of zit er aan de zijde van KPN misschie
Hi,Ik wil graag het DisneyPlus-abonnement in mn entertainmentpakket aanpassen van premium naar standaard (2 streams zonder reclame is voor mij zat). Nu klik ik al n halfuur rond op de kpn-website maar kan die optie niet vinden. Is de optie via KPN om naar een standaard-DisneyPlus abonnement te gaan er eigenlijk, en zoja hoe pas ik dit aan? Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt
Ik ben van plan om een fritzbox 7690 aan te schaffen. Werkt deze goed samen met de Genesis Gigabit-modem?
Hallo , namens een dame die met de handen in het haar zit. Ze wil mails versturen naar haar zoon met een gmail email adres. Deze komen allemaal terug met de volgende (deel)dump. -------------------host gmail-smtp-in.l.google.com [142.250.27.26]SMTP error from remote mail server after pipelined end of data:550-5.7.26 Your email has been blocked because the sender is unauthenticated.550-5.7.26 Gmail requires all senders to authenticate with either SPF or DKIM.550-5.7.26550-5.7.26 Authentication results:550-5.7.26 DKIM = did not pass550-5.7.26 SPF [kpnmail.nl] with ip: [85.10.150.123] = did not pass550-5.7.26 Er even van uitgaand dat het probleem aan haar kant ligt -- hoe moet een gebruiker van kpn mail (ken ik verder niet) instellingen doen van SPF of DKIM (een van de twee lijkt voldoende) zodat ze voorbij deze horde komt? Mocht iets dergelijks al zijn uitgelegd dan wordt ik graag doorverwezen.Ik hoor het graag Mvg John
Hallo, mijn krediet op de bkr site staat sinds 2020 nog steeds op lopend terwijl dit al helemaal afbetaald is door de gemeente. ik ben ten einde raad telefonisch contact opgenomen met de klantenservice niks van bekend dat ik bij kpn nog klant bent en kunnen ze mij niet verder helpen…Kan deze BKR registratie z.s.m. op beëindigd worden gezet?
Ik wil het gehele espn drie maanden gratis op de tv hebben kan dat want ik hoorde van iemand die betaald 30 euro minder abonnement geld en krijg alles zenders gratis ook espn waar om krijgen wij dat niet
Goedemorgen,Ik heb sinds oktober ook KPN thuis. Echter wordt er nog geen combivoordeel gerekend over mijn mobiele factuur. Kunnen jullie dit oplossen en verrekenen?Alvast bedankt!
ondanks de vele tips op deze community heb ik nog steeds geen oplossing en wordt de lijst met issues langer. mijn TV en TV ontvanger springen spontaan aan. Na speuren hier heb ik het wel kunnen stoppen maar hierdoor kan ik de eco stand dus niet meer gebruiken. Beetje vreemd? aangezien het alleen beneden gebeurt en bij het kastje boven is er niets aan de hand. Hoe kan ik mijn ecostand weer gebruiken. Daarnaast heb ik een nieuwe afstandsbediening gekregen welke onmogelijk de bluetooth verbinding maakt, alleen de reguliere. ook dit alleen beneden? En vervolgens is deze week al tot 3 x mijn netflix opgestart zonder geluid. En jawel, ook dit alleen beneden…. Boven werkt vlekkeloos. Netflix zet ik dan weer uit, ga de ontvanger herstarten en dan marcheert t weer maar het begint nu toch wel een lijstje te worden? Iemand de oplossingen? Dank je alvast!
Als bijna nieuwe KPN-klant (die nu al en beetje kan rondneuzen) klim ik in de pen met een dringende klacht over een fundamenteel gebrek in de tv-dienstverlening. Ik ben onaangenaam verrast door het ontbreken van een basisfunctionaliteit die al decennialang standaard is bij tv-toestellen en televisiediensten: de mogelijkheid om zenders naar eigen voorkeur te ordenen.Deze beperking heeft een significant negatieve impact op de gebruikerservaring:1. Het is onmogelijk om favoriete zenders vooraan te plaatsen voor snelle toegang2. Ongewenste zenders kunnen niet naar achteren worden verplaatst of verborgen worden3. De huidige vaste zenderindeling dwingt klanten om door irrelevante zenders te bladeren4. Het ontbreken van persoonlijke sortering maakt het systeem minder gebruiksvriendelijk, vooral voor oudere kijkersHet is onbegrijpelijk dat KPN, als vooraanstaande telecomprovider, deze elementaire functie niet aanbiedt. Uit reacties hier op het eigen klantenforum blijkt dat deze wens al jaren g