Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Weet je nog, die goeie ouwe tijd? Je stond op, at ontbijt en keek uit het raam om het weer te checken. Nu? Je grijpt je telefoon om te zien of het regent, terwijl je vergeet dat de gordijnen ook open kunnen. Ja lieve lezers, we hebben een uitdaging. Telefoonverslaving is overal, en eerlijk gezegd: we kunnen er niet eens boos om worden. We zijn allemaal schuldig. De oplossing? Lees maar mee. Maak kennis met de NoPhoneSelfie maken? Insta bijwerken? Je oma bellen? Op Tinder naar links swipen en tussendoor een topic aanmaken op de KPN Community? Vergeet het maar. Met dit toptoestel mag je alles maar kunt absoluut niks. Waarom een NoPhone?Het placebo effect. Het doel van de NoPhone is simpel maar briljant: het biedt een humoristisch en praktisch alternatief voor mensen die te veel tijd op hun smartphone doorbrengen. Het is een stuk plastic dat eruitziet en aanvoelt als een telefoon, maar helemaal geen functionaliteit heeft. Het idee is om bewustwording te creëren rondom smartphoneverslav
Eind augustus heb ik via mijn KPN Spotify premium opgezegd en hier een bevestigingsmail van gehad. Helaas is de opzegging niet goed verwerkt door KPN en heb ik nog steeds Spotify premium.Een paar keer telefonisch contact gehad met de klantenservice van KPN. Deze konden mij niet verder helpen of duidelijkheid verschaffen over dit probleem. Ook ben ik ten onrechte doorverwezen naar Spotify terwijl de fout bij KPN ligt. Zie onderstaande link, namelijk: https://community.kpn.com/streaming-122/handleiding-spotify-premium-abonnement-opzeggen-621184 Dit heb ik overigens via Google gevonden. Het zou fijn geweest zijn als de klantenservice van KPN hiervan op de hoogte zou zijn en mij desnoods hiernaartoe hadden verwezen. Helaas kreeg ik alleen onduidelijke antwoorden waar ik niets mee kon. Zoals vermeld in bovenstaande link heb ik het bestelnummer en de laatste drie getallen van mijn Iban toegevoegd aan mijn persoonlijke profiel. Ik stel het zeer op prijs dat mijn Spotify premium met terugwerke
Mijn habben en ik vrouw 2 postpaid-telefoons bij KPN.Ons contract eindigt op 20 en 14 december. Wij willen nog 2 Samsung S24 telefoons kopen met een nieuw abonnement.Kunnen we het nu doen? Moeten we wachten tot 14 en 20 december? Als ik nieuwe telefoons koop met abonnement, eindigt het oude contract dan automatisch of moet ik dit zelf doen?Ik heb in de mijnkpn-app gekeken, maar daar kan ik geen informatie vinden
Beste allemaal,Een puzzel waar via mij de B&O leverancier en de externe expert van KPN (nog?) niet uitkomen. Leverancier heeft deze puzzel bij B&O uitgezet.Sinds kort staat bij mij een Beovision horizon 40. Via HDMI verbonden met de KPN TV-ontvanger (het zwarte kastje). Beovision zegt daar geen signaal van te ontvangen. Op geen enkele HDMI-ingang.Dezelfde HDMI kabel met hetzelfde kastje geeft op andere TV’s gewoon wel beeld en geluid.Met diezelfde HDMI-kabel heb ik de losse (LG) blue-ray/DVD-speler aan de Beovision gekoppeld. Geen probleem, meteen beeld en geluid. Allerlei andere HDMI-kabels zijn er natuurlijk ook geprobeerd. Resultaat idem.Kortom, een raadsel voor de deskundigen en mij. Wie heeft een list?Alvast dank voor het meedenken!Groet Gerard
Zelf mis ik soms de ‘dwaling’ en de quizzen… kan ook niet anders met zoveel sport deze zomer, maar dan wil ik toch deze even droppen… Wat is dit??
Ik heb alleen maar problemen na de update van de box 10 sinds november.Val de hele tijd weg,slechte verbinding,mijn telefoon deed het niet meer goed,en ben 164mb kwijt.Eerst had ik altijd constant 866mb via AC. kanaal 36 wifi5.Met mijn Tp Link usb antenne Archer TX20UH.Ook geen bandstering meer?Nu 702mb van over, en een zwakker signaal,van maar de helft.Ik erger me geel en groen,zou het liefst terug willen naar de oude software,nu betaal ik ook te veel voor iets wat ik niet krijg,en het niet goed meer doet.Nieuw is niet altijd goed en beter he?!Al 8 jaar klant.
Goedemiddag,Ik heb afgelopen zaterdag een AppleTV 4K gekocht en wilde de KPN televisie App er op installeren maar tot mijn grote verbazing is die er nog niet, alle grote providers zoals Ziggo, Odido, naziet etc etc hebben een TV app voor AppleTV 4K behalve KPN. Ik heb gekeken op Internet en zie dat jullie daar mee bezig zien maar dat was een bericht van enkele maanden geleden. Is het al bekend wanneer deze App online is? Ik hoor graag van jullieGroetenLouiz Prinsen
We zijn blij met jou als klant. Daarom hebben we iets leuks voor jou: We verrassen je met KPN Voor Jou iedere dag van december met de Attentkalender! Hierin vind je elke dag een nieuwe verrassing.InhoudKPN Voor Jou in december: de Attentkalender Meer december-leuks: Het Community Kookboek Zender van de maand Zo ben je altijd als eerste op de hoogte Mis niks Meer over KPN Voor JouKPN Voor Jou in december: de Attentkalender We hebben in december iets speciaals voor je. Elke dag een nieuwe verrassing in onze Attentkalender. Van kadootjes tot speciale deals, elke dag staat er iets nieuws klaar. En we helpen je graag om (extra) attent te zijn deze maand. Want vooral in december wil je je dierbaren laten weten wat ze voor je betekenen.Kijk elke dag in de MijnKPN app voor de nieuwe verrassing!Doe je mee en ga jij elke dag kijken wat de nieuwe verrassing is? Laat je ons weten welke je het leukst of mooist vindt? Meer december-leuks: Het Community KookboekEn we hebben nog iets leuks voor je
Hij komt er weer aan, de lijst der lijsten!!De top 2000 op NPO Radio 2! De uitzending van de Top 2000 begint op 24 december om 23.00 uur met een vernieuwde openingsshow.Wederom in handen van Bart Arens, nu vanuit de Stadsschouwburg in Haarlem en daar is ook publiek bij aanwezig.De Openingsshow Top 2000 (AVROTROS) is een eerbetoon aan grote helden uit de muziekgeschiedenis en Bart werkt daarbij samen met een aantal artiesten van eigen bodem, zoals HAEVN, Danny Vera, KANE, Davina Michelle, Paskal Jakobsen en DJ TLM.De show, die een uur duurt, is te zien op vanaf 23.00 uur op NPO 3 en ook te volgen via NPO Radio 2. Aansluitend start om 00.00 uur de uitzending van de lijst.Vanaf de start kun je ook 24 uur per dag kijk via NPO 1 EXTRA, bij KPN op kanaal 81 (Basispakket). Presentatieschema van de NPO Radio 2 Top 2000 van 2024: 00.00 – 02.00 uur Desiree van der Heiden02.00 – 04.00 uur Daniël Lippens 04.00 – 06.00 uur Jasper de Vries06.00 – 08.00 uur Tannaz Hajeby08.00 – 10.00 uur Jan-Willem
Via Chromecast met Google TV regelmatig dit probleem 403-10110 Via Twitter (X) deze link gekregen om me hier te melden. Ik krijg het weg door Chromecast opnieuw op te starten.Maar na mijn mening moet er iets komen in de app dat hij geforceerd af te sluiten is met dat kruisje in de app. Na mijn mening moet het dan opgelost zijn. Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt
Let op. Verkeerde boel.Hoi pap/mam. Ik heb een ander nummer via sms! Niet op reageren. Bij mij vergaten ze een kleinigheidje. Ik heb geen kinderen. Zie screenshot. Afzender express zichtbaar, let op landnummer! +39 ! (Noord-macedonië)
Het slechtste internet wat ik ooit heb gehad.betaal 70 euro bijna voor alleen internet en mijn *** is nog sneller dan dit.2x wifi versterker erbij gekocht en mijn TELEFOON HEEFT NOG MEER MBPS OP 5G.wil je een monteur laten komen betaal je 80 euro voor.ben wel klaar met kpn. Wat een *** bedrijf, die troep van jullie ligt het nieuwe jaar in het afval. En koop nooit meer iets bij dit ***bedrijf Admin: bericht aangepast i.v.m. taalgebruik