Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Wil je om wat voor een reden dan ook af van de Experia Box, vervang deze dan door een eigen router. Dat is mogelijk, al kan het best een uitdaging zijn om een eigen router zo te configureren dat deze goed overweg kan met het iTV platform van KPN. Wijzigingen in configuratie scripts voor EdgeRouters (22 juli 2022).Edit (22 juli 2022): Wijziging van 21 juli 2022 teruggedraaid. De scripts voor te EdgeRouter X met vlan zijn bedoeld om op de corresponderende poort een switch aan te sluiten en niet een TV ontvanger. Edit (21 juli 2022): Scripts voor EdgeRouter-X (SFP) aangepast zodat vlan 4 niet als vid maar als pvid op de eerste poort van de switch geactiveerd wordt.Edit (12 maart 2022): Scripts voor EdgeRouter-X (SFP) aangepast zodat vlan 4 op de eerste poort van de switch geactiveerd wordt.Edit (10 maart 2022): Scripts toegevoegd voor het gebruik van vlan 4 voor TV.Edit (21 december 2021): Foutje in het script voor de EdgeRouter 4-SFP met TV ontvanger(s) op eth0 en eth1 hersteldEdit (18 o
KPN maakt de abonnees blij met filmbox in het basispakket. Het vreemde is dat ik op de TV filmbox niet terug kan vinden, niet in de gids , die gaat van zender 49 naar 58 en filmbox is 50. Wat gaat er niet goed?
Ja mensen / leden hier ben ik weer met betrekking tot de Moi Pro.Heb de Moi Pro (grotendeels ) aan het draaien , maar er ontbreekt nog 1 of 2 dingen. Misschien wel meer , maar dat weet ik nog niet .Daar kom ik vanzelf achter . Misschien valt het ook wel mee.Op de Moi Pro , en dat is een ( Streaming) apparaat ,daar zitten een aantal programma`s op of in .TVHeadend en DVBlast en Vdr. TvHeadend heb ik aan het draaien en krijg ik beeld mee .DvBlast wil nog niet zozeer.Hij probeert wel , maar geeft steeds een melding : kan het niet : renderen.Terwijl het signaal toch goed is. 100% om 70%.Kan ik in de Kpnbox 12 nog wat omzetten wat betreft Udp !? om het signaal te streamen naar de Pc / laptop. Alles zit wat Ip-adres wat bij elkaar ,wat ik kan zien in het Menu van de Kpnbox.Wie weet raad . En ja ; ik ben regelmatig bezig om de Moi Pro aan de praat te krijgen. Mvg
HalloSinds enige dagen gaat zappen erg traag, en het TV+kastje schakelt steeds over van Multi naar Unicast, dit geld niet voor NPO1 t/m NPO3 , ook komt er steeds op ARD en ZDF ondertiteling.Ik heb een TV+ kastje, en een V10 internet modem, TV kastje is bedraad aangeslotenhoop op een goede oplossing
Welke tv- en radiozenders zullen er volgens jullie bij moeten komen of verwijderd moeten worden om KPN nog beter te kunnen maken in het nieuwe jaar? Admin update 1 oktober 2024: dit topic is door en voor gebruikers van de community geschreven. Meer informatie over wat KPN wel en niet doet met suggesties voor zenderwijzigingen, vind je hier.
Goedemiddag, Ik kom erachter dat de download snelheid via de WIFI niet is wat het moet zijn en waar ik voor betaal.Ik heb abonnement Glasvezel 1Gbps en ik heb in de meterkast op 50 cm vanaf de experiabox V10 90mbps. 4 meter verder met een stenen muur er tussen nog maar 30mbps.Kunt u de waarden verklaren en hoe dit op te lossen?mvrgr JAB
De mobiele hotspot maakt wel verbinding maar ik heb geen internet, althans niet op mijn macbook en koboreader. Wél op mijn ipad... wat gaat er mis?
Enkele weken geleden heb ik bij mijn zoon een bedrade SuperWifi 2 op de 1e verdieping geplaatst en hij is wat betreft het signaal op de 1e verdieping tevreden over het behaalde resultaat.Hij gebruikt in de woonkamer op de begane grond een V12 modem / router.Deze week heb ikzelf ook een SuperWifi 2 in mijn eigen KPN netwerk geplaatst maar dan i.c.m. een V10 modem / router. Daarbij viel mij op dat tijdens de installatie de Wifi op de V10 automatisch werd uitgeschakeld en dat lijkt normaal en zelf gewenst te zijn. Nu was ik vandaag bij mijn zoon en bij die gelegenheid constateerde ik dat de Wifi op de V12 modem / router nog gewoon in bedrijf was, althans zag ik op de modem / router nog de Wifi LED te branden. Dus schijnbaar is tijdens de installatie het Wifi signaal niet automatisch uitgeschakeld.Nu kan ik natuurlijk bij mijn volgende bezoek de Wifi handmatig via het Menu van de V12 uitschakelen maar vooraf wil ik eerst weten of dit inderdaad aan te bevelen is en wat dan eventuele vervolg
Wij zitten gemiddeld 5 maanden per jaar in Spanje en het is niet mogelijk om de thuis opgenomen programma’s terug te kijken ,als je kijkt dat je 300€ door moet betalen omdat het niet mogelijk is om dit stop te zetten en dat je dan ook nog eens niet fatsoenlijk naar opnames kunt kijken is diep treurig is hier een oplossing voor of moet ik hiervoor naar een andere provider
Het gesloten topic geeft aan dat je zelf de certificaten kunt downloaden, maar als ik dat doe lost dat op mijn iPhone7 met ios 15.8.3 niets op, de vervelende boodschap blijft voortdurend verschijnen.Doe ik iets verkeerd, of is dit geen oplossing ?Overigens ben ik van mening dat KPN erg ver gaat als ik mijn ‘oude’ telefoon moet gaan vervangen door een nieuwe, omdat de KPN blijkbaar niet in staat is / besloten heeft, dat het niet mogelijk is om zoiets elementairs als het gebruik van mijn telefoon als telefoon volledig overeind te houden.