Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
HalloIk wilde mijn e-sim activeren op mijn iPhone 14 pro max en ik loop tegen het probleem aan dat ik dit scherm (zie bijlage) niet naar beneden kan scrollen. Ik kan dus wel de bovenkant van een blauwe knop zien maar dit scherm en het scherm ervoor is niet scrollbaar.heeft iemand een idee hoe dit te fixen? mvg
Ik raak even de weg kwijt met het bedrag van het TV Pluspakket.Op 3 oktober mijn ouders geholpen samen met de KPN meneer aan de deur als nieuwe klant bij KPN glasvezel waarop te zien is dat het TV Pluspakket €6,99 kost. Hier is diezelfde dag telefonisch alles bevestigd met de klantenservice. Zie hieronder:Op 4 november was de overgangsdatum naar KPN en heb alles geïnstalleerd en kreeg die dag gelijk een factuur waar nu in staat dat het TV Pluspakket ineens €9,99 kost, terwijl we akkoord zijn gegaan met de bestelling van een maand geleden. Ik neem aan dat dit leidend is.Zie hieronder:Op de website van KPN staat dat het Pluspakket €9,99 kost en ik heb nog even mijn laatste factuur bekeken en daar staat dat het pluspakket €6,99 kost met een TV+ abonnement.Aanvullend: Ik weet dat het pluspakket gratis is als je mobiel erbij doet, maar dat kan nog even een paar maandjes niet. Wat gaat hier niet goed? Dit is een verschil van €3,- per maand.
Waarom kan ik in de Android app als ik een lopende opname open vanaf het begin, niet doorspoelen (SBS 6)? Dat kan op de tv box wel bij een lopende opname. Wat is het nut van opnemen dan? Ook gebeurd het regelmatig dat de uitzending al is afgelopen maar de opname nog steeds onder 'actief' staat in de app. Ik heb de nieuwste versie.
Hier gebruik ik Box 12 op een Wi-Fi 5 (802.11ac) verbinding.Mijn WiFi 6 AX200 modem ondersteund (802.11ax) maar hier krijg ik altijd veel slechtere resultaten mee.Daarom zet ik deze op Wi-Fi 5 (802.11ac).Met kanaal 100, “dus niet Auto”, krijg ik een snelle overdracht, iets van 600mbit/s.Regelmatig zakt dit ineens factor 3 á 4 terug terug en blijkt Box 12 een ander kanaal, b.v. 36 te hebben gekozen.Stel ik Box 12 opnieuw in op kanaal 100 dan heb ik direct mijn goede snelheid terug.Toch schakelt het blijkbaar naar een ander kanaal wat funest is voor snelheid.Terug naar kanaal 100 is meteen een factor 4 beter.Kan ik het kanaal met Box 12 écht vastzetten op b.v. 100, of is hier een andere oplossing voor?
Wil je geen lid meer zijn van onze community? Jammer! Het beëindigen van je account kun je hier aanvragen en wordt verwerkt door één van de moderators. Let op:In het geval van beëindiging op eigen verzoek blijft de door jouw gegenereerde inhoud beschikbaar. Indien je er voor kiest om niet langer lid te zijn van de KPN Community en nadat je jouw account hebt afgesloten, zal jouw profiel – en daarmee ook je persoonsgegevens – op de community worden verwijderd. Jouw activiteiten, zoals je topics, reacties en likes, blijven bestaan maar zullen worden gemarkeerd als ‘anonymous’.*We kunnen er ook voor kiezen om jouw account te blokkeren, jouw profielgegevens te verwijderen en jouw gebruikersnaam te wijzigen in een niet herleidbare gebruikersnaam. *Uitzondering zijn activiteiten waarbij je handmatig je naam hebt toegevoegd. BronHet verzoek om je account te beëindigen, mag je hier in dit topic plaatsen. We streven ernaar om je verzoek binnen 3 werkdagen te verwerken.
bij BBC firsdt staat “deze opname kunt u alleen via de decoder terugkijken”
Vaste telefoon geeft in gesprek bij poging tot bellen en ook komt er niks binnen
Goedendag. Wij hebben een mediabox van KPN welke is aangesloten via een HDMI kabel op de tv (LG 50QNED81RE).De TV is aangesloten via een optisch kabel op de soundbar (Sony HTG700). De tv en alles is ingesteld op dolby surround. Als er dolby surround wordt gebuikt zie je dit ook staan bij de soundbar (op het display) als je elke keer van kanaal veranderd. Dit heeft voor 4 maanden prima gewerkt. Maar sinds kort krijgen we geen geluid uit de soundbar, en zien we de dolby uitspraak ook niet meer op het display van de soundbar. Elke keer als dit gebeurd valt de TV ook uit, waarop deze later weer aangaat met telkens het zelfde probleem. Als we via de smart TV kijken naar videoland of dvd (dus niet via de box) dan hebben we dit probleem niet. Nu weet ik niet waardoor dit probleem komt, is het nu de box omdat we dan juist het probleem hebben of is het toch de tv…... Alvast bedankt
In dit topic horen we graag jouw ideeën, wensen en opmerkingen over de KPN Community! Ons doel is om de community voor iedereen zo gebruiksvriendelijk en waardevol mogelijk te maken. Jouw feedback speelt daarbij een belangrijke rol.Wat kan je hier delen?Bugs en technische problemen: Loop je tegen een probleem aan op de community (bijvoorbeeld fouten in de weergave, gebroken links, of traagheid van de site)? Meld het hier, zodat we ermee aan de slag kunnen. Verbeteringen en suggesties: Heb je een idee om de community te verbeteren? Of zie je mogelijkheden om functies gebruiksvriendelijker te maken? We zijn benieuwd naar je ideeën! Wensen: Mis je een specifieke functie of optie? Laat het ons weten, zodat we kunnen kijken of we dit in de toekomst kunnen realiseren.Hoe werkt het?Beschrijf je feedback zo duidelijk mogelijk. Als je een bug meldt, geef dan aan wanneer het probleem zich voordoet en welke stappen je hebt doorlopen. Check de tabel of je feedback al is genoemd. Bedankt dat je de
Mijn zoon heeft in Amsterdam KPN TV/Internet besteld. Hij krijgt 4gBits. Hier iñ Huizen heb ik ook KPN besteld. Maar ik krijg naar 1 gBits. Hoe zit dat?
Als ik in MijnKPN app inlog en iets wil veranderen bv tv erbij kan ik alleen maar kiezen voor Digitenne en niet voor KpnTv , volgens mij klopt dit niet , ik zit al enkele jaren op glasvezel van KPN , voorheen op Vdsl van KPN.
Sinds een paar weken heb ik steeds meer problemen met haperend beeld en geluid als ik opnames terug kijk via mijn iPad Pro of iPad Air . Voorheen had ik dit probleem niet. Zowel via de app als via de internetbrowers. Ik zie constant de verbinding bufferen, beeld staat dan stil en geluid gaat door.Ik heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ook met de laagste instelling van beeld resolutie is het haperen niet opgelostIk heb een 1GB verbinding en als ik een Speedtest run op mijn beide iPads kom ik boven de 200Mb uit, dus daar ligt het niet aan.
Ons internet valt te vaak uit. Soms drie maal per dag. Zowel wifi als bekabeld. Televisie vraagt heel vaak om de inloggegevens. Als ik dan de code invul geeft hij vaak aan dat de inlog niet klopt. Een kwartier later wil het alsnog. Probleem is op te lossen door de voeding van de Experiabox los te halen. Het resetten geeft vaak geen resultaat. Ik hoor graag uw reactie. Experiabox, alle leds branden correct, ook als het probleem zich voordoet,