Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Ik heb multisim geïnstalleerd op mijn smartwatch, maar ik heb een ander telefoonnummer op mijn watch gekregen. Ik word nu ook regelmatig gebeld door vreemdelingen die op zoek zijn naar iemand anders. Als ik vanaf mijn horloge bel, zien mensen niet dat ik het ben, maar zien ze een raar nummer.
Hallo,ik ging zojuist mijn printer verbinden met mijn modem, waarbij ik de WPS- knop moest indrukken op het modem. Deze maakt een duidelijk hoorbaar zoemend geluid, is dit normaal en zo nee, moet het modem vervangen worden?Bvd voor de reactie.
graag zou ik de email alias van mijn zoon over willen laten zetten naar zijn eigen email account
In dit topic horen we graag jouw ideeën, wensen en opmerkingen over de KPN Community! Ons doel is om de community voor iedereen zo gebruiksvriendelijk en waardevol mogelijk te maken. Jouw feedback speelt daarbij een belangrijke rol.Wat kan je hier delen?Bugs en technische problemen: Loop je tegen een probleem aan op de community (bijvoorbeeld fouten in de weergave, gebroken links, of traagheid van de site)? Meld het hier, zodat we ermee aan de slag kunnen. Verbeteringen en suggesties: Heb je een idee om de community te verbeteren? Of zie je mogelijkheden om functies gebruiksvriendelijker te maken? We zijn benieuwd naar je ideeën! Wensen: Mis je een specifieke functie of optie? Laat het ons weten, zodat we kunnen kijken of we dit in de toekomst kunnen realiseren.Hoe werkt het?Beschrijf je feedback zo duidelijk mogelijk. Als je een bug meldt, geef dan aan wanneer het probleem zich voordoet en welke stappen je hebt doorlopen. Check de tabel of je feedback al is genoemd. Bedankt dat je de
Ik kan geen VPN verbinding maken met Forticlient als ik een hotspot maak op mijn iPhone. Als ik een andere APN instel zoals advancedinternet of portalmmm.nl wil mijn laptop überhaupt niet eens verbinden met de hotspot. Of ja, wel verbinden maar er is dan geen internet. Als ik een zelfde iPhone gebruik met bijvoorbeeld een Odido of Vodafone simkaart werkt het prima.
Goededag, Wij hebben een Kids SIM voor onze zoon, en staat nu op MijnKPN. Maar hij wil zijn verbruik ook zien.Kan dit niet op meerdere accounts?Wij willen niet dat hij onze algemene KPN inlog op zijn telefoon heeft, dan zou hij alle contracten kunnen zien.Bij onze KPN app is hem koppelen nodig om evt mb’s te kunnen delen. mvg Kelvyn W
ik heb heb al een langere tijd last van heel slecht bereik.volgens de stappen plan van kpn moet het aan de sim liggen die heb ik dus laten vervangen maar het probleem blijft hetzelfde.dit houd dus in dat bellen heel slecht gaat maar ook internet zelfs nu ik dit bericht plaats moet ik wifi aan hebben. dit is niet op 1 plek maar meerdere plekken helaas.
My Experia modem (H369A) changed IP address last night from 192.168.2.254 to 192.168.2.105, creating IP conflicts. Also port forwarding settings are lost.Anyone with similar experience and a solution how to prevent this.Modem details are:
Als ik wordt gebeld krijgt diegene niet mijn telefoonnummer of naam in beeld, maar de melding privé. Hoe kan ik dat veranderen?
heb reeds mijn digit enne abonnement van af mei tot september zoals ieder jaar reeds op tijd be eindigt en heb dat diversen keren door gegeven (maar krijg nog steeds on terecht ) de maandelijkse afrekening van 18 euro en nu ook nog met boetes erbij heb met diverse afdelingen contact gehad ze gaven mij wel gelijk met mijn reactie en stuurde me ieder keer door naar een andere afdeling zonder resultaat ik baal hier van en verwacht een herziening van mijn maandelijkse kosten van dit reeds verlopen abonnement Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Zag dat mijn factuur €4.99 hoger was met 2 kastjes en heb husselabo sinds begin dit jaar. Volgens de dame die ik sprak klopte dit niet en vroeg of ze het opnamepakket mocht verwijderen en opnieuw voor € 0,00 opnieuw mocht activeren waarmee ook mijn opnames waren verdwenen… Een dag later weer contact gehad met een andere dame die wist te vertellen dat KPN per 22 oktober 2024 bij iedereen het opnamepakket zonder aankondiging ging doorberekenen. Beetje slordig zonder aankondiging en is naast de afgelopen korting en toegestane indexering m.i. niet terecht om dit zomaar op te heffen. Net nog wel terug gebeld door een hoger in de lijn zijnde dame maar die schreeuwde alleen maar continue door het gesprek heen en verwees naar Google en wilde niet zeggen met wie ik gesproken had. Wat een aanfluiting deze dame en zit duidelijk niet op haar plek binnen de KPN. Ben er nog pissed over.. maar dat terzijde. Mijn vraag luidt klopt het dat IEDEREEN onaangekondigd deze verhoging van €4,99 voor zijn of h
Ik heb thuis KPN Internet 1 Gbit/s glasvezel, maar gebruik alleen wifi en geen bekabeld internet. Hoewel ik weet dat wifi altijd wat snelheid verliest ten opzichte van een bekabelde verbinding, vind ik de huidige snelheden die ik meet erg tegenvallen.Ik heb meerdere snelheidstests uitgevoerd op verschillende momenten en locaties in huis, met behulp van speedtest.net. De resultaten variëren tussen de 100 en 200 Mbps. Een verlies van 20-30% had ik verwacht, maar een verlies van 80-90% is toch wel erg veel.Ik heb thuis een aantal wifi-punten (de zwarte schotels) die ik al meerdere keren heb gereset en opnieuw heb aangesloten. De hoofdmodem is de zwarte KPN-box (ik denk de 12e generatie).Wat gaat er mis? Waarom haal ik niet de snelheid die ik eigenlijk zou moeten hebben? Ik wil graag zo dicht mogelijk bij de beloofde 1 Gbit/s komen.