Skip to main content

Is het normaal dat alle instellingen weg zijn na herstart Box 12?

• January 11, 2025
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

Vanmiddag zette ik per ongeluk mijn Experia 12 box uit, daarna waren alle instellingen verdwenen en moest ik zelfs het Super wifi punt opnieuw instellen. Is dit normaal? Wifi netwerk (naam) was ook weer gereset naar standaard wifi zoals achter op modem staat.

January 14, 2025

Dit hoort bij een herstart inderdaad niet te gebeuren. Was dit eenmalig, ​@Rokalu of heb je dit vaker ervaren?

Dit was vooralsnog eenmalig, het was me nog niet eerder gebeurd dat ik de box per ongeluk uit schakelde. Ik denk dat het de witte knop was die ik per ongeluk in drukte. Hij was in ieder geval in één keer helemaal uit..

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 11, 2025

Hallo ​@Rokalu ,

Nee. Dat alle instellingen weg zijn, gebeurt niet als je de witte aan/uit knop gebruikt op de achterzijde. 

• Auteur
  • Topper
  • January 13, 2025

Bedankt voor je reactie! Toch maar eens bellen met de klantenservice, het is wel vervelend als bij stroomuitval alles opnieuw moet worden ingesteld..

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 14, 2025

Dit hoort bij een herstart inderdaad niet te gebeuren. Was dit eenmalig, ​@Rokalu of heb je dit vaker ervaren?

• Auteur
  • Topper
  • January 14, 2025

Dit was vooralsnog eenmalig, het was me nog niet eerder gebeurd dat ik de box per ongeluk uit schakelde. Ik denk dat het de witte knop was die ik per ongeluk in drukte. Hij was in ieder geval in één keer helemaal uit..

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 18, 2025

Hallo ​@Rokalu ,

Nee. Dat alle instellingen weg zijn, gebeurt niet als je de witte aan/uit knop gebruikt op de achterzijde. 

Gelukkig maar. Je weet nu wel wat de oorzaak was.Â